«جی‌کی سیمونز» برای بازی در چند فیلم مارول قرارداد بست

«جی‌کی سیمونز» بازیگر باسابقه‌ی هالیوود که در فیلم‌های «مرد عنکبوتی» به کارگردانی «سم ریمی» نقش «جونا جیمسون» را بازی کرده و در پایان فیلم «مرد عنکبوتی: دور از خانه» مارول و سونی حضور کوتاهی داشته، اعلام کرد که در چند فیلم جدید برای مارول جلوی دوربین خواهد رفت.

سیمونز در مصاحبه با «کوچ سرفینگ» در پاسخ به این پرسش که آیا هواداران باید منتظر بازگشت او در فیلم‌های «مرد عنکبوتی» مارول باشند یا نه می‌گوید: «نمی‌دانم درست است که از واژه‌ی انتظار داشتن استفاده کرد یا نه. در اختیار داشتن چنین فرصتی فوق‌العاده است.»

سیمونز از تجربه‌ی تست بازیگری برای فیلم‌های «مرد عنکبوتی» و اینکه چگونه توجه تهیه‌کنندگان را جلب کرده نیز می‌گوید: «تهیه‌کنندگان و سران سونی، باید به نحوی راضی می‌شدند، زیرا بدیهی است که بازیگران بزرگ بسیار زیاد دیگری را هم در ذهن داشتند که می‌توانستند با آن‌ها فروش فیلم را تضمین کنند.»

او توضیح می‌دهد: «صحنه‌ای بود که «گرین گابلین» از پنجره وارد می‌شود، گلوی مرا می‌گیرد، به هوا می‌برد و می‌خواهد مرا خفه کند. متن فیلمنامه را در دست داشتم و از روی آن می‌خواندم، اما در عین حال سعی می‌کردم… [صدای خفه شدن] باید وانمود می‌کردم که از گردن مرا بلند کرده‌اند و می‌خواهند خفه کنند.» جیمسون سردبیر روزنامه‌ی «دیلی باگل» بود که از «مرد عنکبوتی» تنفر داشت.

سیمونز امسال فیلم «پام اسپرینگز» را روی پرده خواهد داشت که در جشنواره‌ی ساندنس اکران شد و با قراردادی گران‌قیمت رکوردشکنی کرد. او در سریال «دفاع از جیکوب» اپل تی‌وی‌+ نیز در مقابل «کریس اوانز» ظاهر شده است.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *