طبق خبری که وب‌سایت نیویورک دیلی نیوز منتشر کرده است، در حاشیه ۱۲امین دوره مراسم سالانه جوایز اسکار وایلد (مراسم و جشن استعدادهای ایرلندی در دنیای سرگرمی) که به میزبانی کمپانی بد ربات در لس آنجلس برگزار شد، جی. جی آبرامز، کارگردان فیلم جنگ ستارگان: نیرو بر می‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens)، در سخنرانی خود گفت که امیدوار است مارک همیل بتواند برای بازی در نقش لوک اسکای‌واکر در فیلم Star Wars: The Last Jedi اسکار ببرد. آبرامز گفت:

من فکر می‌کنم که اگر او جایزه اسکار را نبرد، همه ما بسیار ناراحت خواهیم شد و هیچکس ناراحت‌تر از مارک نخواهد بود. او زمانی که عصبانی هست، بسیار خنده‌دار و بامزه می‌شود. کار او در کمدی فوق العاده است. او یک شخصیت شگفت انگیز است و می‌تواند هرکاری را انجام بدهد.

با این حال، احتمال اینکه همیل بتواند برای بازی در فیلم Star Wars: The Last Jedi اسکار دریافت کند، بسیار ضعیف است. هرچند پیش از این سر الک گینس که ایفاگر نقش اوبی وان کنوبی در فیلم جنگ ستارگان اپیزود چهارم: امیدی تازه (Star Wars: Episode IV – A New Hope) بود، در سال ۱۹۷۸ نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شده بود. کنوبی اولین مربی و استاد لوک در مجموعه جنگ ستارگان (Star Wars) بود و ممکن است اتفاق مشابه‌ی برای همیل نیز رخ بدهد. هرچند تاکنون اطلاعات زیادی از داستان و نقش لوک در فیلم The Last Jedi منتشر نشده است، اما او در طی این فیلم به ری آموزش خواهد داد تا او به یک جدای تبدیل شود.

Mark Hamil and J. J. Abrams

پیش از این رایان جانسون، کارگردان فیلم Star Wars: The Last Jedi، در مصاحبه‌ای گفته بود که تمرکز این فیلم بر روی دو شخصیت ری و لوک اسکای‌واکر خواهد بود. انتظار می‌رود در فیلم The Last Jedi لوک خواهر دو قلو خود پرنسس لیا را دوباره ملاقات کند که قطعا لحظه بسیار احساسی برای همه خواهد بود. اوایل ماه دی کری فیشر، بازیگر نقش پرنسس لیا در مجموعه جنگ ستارگان، در سن ۶۰ سالگی در گذشت. جانسون پیش از این تایید کرده بود که فیلم Star Wars: The Last Jedi دقیقا از جایی که فیلم Star Wars: The Force Awakens به پایان رسید، شروع خواهد شد.

فیلم Star Wars: The Last Jedi برای اکران در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. دیزی ریدلی، مارک همیل، بنیسیو دل تورو، کری فیشر، آدام درایور، جان بویگا، اسکار آیزاک، دومهنل گیلسون، گوئندولین کریستی، لوپیتا نیونگو، آنتونی دنیلز، لورا درن و اندی سرکیس از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

Zoomg

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *