«جی.کی رولینگ» نگارش فیلمنامه «جانوران شگفت‌انگیز 3» را آغاز کرد

«جی.کی رولینگ» می‌گوید از هم اکنون کار بر روی فیلمنامه قسمت سوم چندگانه «جانوران شگفت‌انگیز» را از سر گرفته، حال آنکه هنوز شش ماه تا اکران قسمت دوم فیلم باقی است. رولینگ در یک جلسه پرسش و پاسخ اینترنتی که در وبسایت خود تشکیل داده بود گفت، «به تازگی جلد چهارم مجموعه رمان‌های جنایی «کورمورن استرایک» تحت نام «لیثال وایت» را به پایان برده‌ام و در حال حاضر فیلمنامه «جانوران شگفت‌انگیز ۳» را می‌نویسم.» رولینگ علاوه بر رمان‌های هری پاتر که در دنیای سحر و جادو می‌گذرد، با نام مستعار «رابرت گالبریث» داستان‌های جنایی هم می‌نویسد.

استودیوی برادران وارنر آپریل گذشته در کنفرانس سینماکان از تیزر جدید قسمت دوم فیلم جانوران شگفت‌انگیز، «جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریندل‌والت» رونمایی کرد و تریلر آن با بازی «ادی ردمین» در نقش «نیوت اسکاماندر»، «جود لا» در نقش «آلبوس دامبلدور» جوان، و «جانی دپ» که حضورش به سبب وارد آوردن صدمات فیزیکی به همسرش جنجال‌آفرین شده بود، در نقش «گلرت گریندل‌والت»، در ماه مارچ گذشته منتشر شد.

قسمت دوم فیلم نوامبر آینده اکران می‌شود و قسمت سوم برای نمایش در سال ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده است. طبق برنامه پنج قسمت از اسپین‌آف «هری پاتر» روی پرده خواهد رفت.

رولینگ در پاسخ به سؤالی پیرامون نقش خود به عنوان تهیه‌کننده فیلم می‌گوید، «برادران وارنر و دیوید ییتس، کارگردان فیلم، همیشه به من اجازه داده‌اند که حرف بزنم، اما نه لزوماً حرف آخر را. این مسئله در مورد همه تهیه‌کنندگان صدق پیدا می‌کند. اظهارات ما تهیه‌کنندگان جدی گرفته می‌شود اما این یک کار گروهی است و در نهایت این کارگردان است که مسئولیت آنچه روی پرده به نمایش درمی‌آید را بر عهده می‌گیرد.»

رولینگ در ضمن فاش کرده است که نگارش پروژه غیرمرتبط دیگری به دنیای پاتر برای خوانندگان جوانتر را آغاز کرده است و پس از پایان فیلمنامه «جانوران شگفت‌انگیز» کامل می‌شود.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *