«جی.کی. رولینگ» چهار داستان جدید می‌نویسد

دنیای جادوگری «هری پاتر» به لطف دنباله «جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریندل‌والد» امسال باز هم گسترش خواهد یافت، اما «جی.کی رولینگ» نویسنده کتاب‌های «هری پاتر» روز گذشته با برگزاری نشست رسانه‌ای پیش از انتشار تریلر سوم و آخر «جنایات گریندل‌والد»، اعلام کرد که عطش هواداران را فرونخواهد نشاند زیرا به گفته او چهار داستان جدید در دنیای «هری پاتر» می‌نویسد.

رولینگ با حضور در برنامه تلویزیونی «شوی امروز» شبکه NBC  در پاسخ به این پرسش که آیا هنوز مایل به نوشتن داستانی در دنیای «هری پاتر» است یا نه، گفت: «به نوعی هستم. من هنوز در دنیای جادوگری به سر می‌برم. به همین خاطر است که امروز به این برنامه آمده‌ام. …از بابت چهار داستان بعدی که در حال نوشتن‌شان هستم مطئنم. از این می‌ترسم که پیش از انتشارشان از دنیا بروم.»

این اشاره کوچک شاید دقیقاً همان چیزی نبود که بسیاری از هواداران منتظر شنیدنش بودند و امیدوار بودند اسپین‌های بیشتری از «هری پاتر» رسماً به کتاب تبدیل شود. البته خیلی از طرفداران تصور نمی‌کردند که دنباله «جانوران شگفت‌انگیز» به این زودی ساخته شود، بنابراین هیچ کس به درستی نمی‌داند در آینده چه پیش خواهد آمد.

چیزی که می‌دانیم این است که رولینگ پروژه جدیدی با نام مستعار «رابرت گالبریث» منتشر خواهد کرد. البته این خبری نیست که دوستداران «هری پاتر» منتظرش بودند، اما باز هم برای آنان جذاب خواهد بود. تنها خبر هیجان‌انگیزی که رولینگ در «شوی امروز» در مورد دنیای «هری پاتر» اعلام کرد، خبر انتشار تریلر سوم و آخر «جنایات گریندل‌والد» در روز سه شنبه ۲۵ سپتامبر بود.

«جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریندل‌والد» در تاریخ ۱۶ نوامبر امسال (۲۶ آبانماه ۱۳۹۷) اکران می‌شود.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *