حالت بتل رویال بازی Fortnite خوب ظاهر شد

طبق تازه‌ترین اخبار بازی، به نظر می‌رسد کنسول‌بازان هم علاقه فراوانی به تجربه سبک بتل رویال دارند. کمپانی اپیک گیمز امروز اعلام کرد که تعداد بازیکنان حالت بتل رویال بازی Fortnite که به صورت رایگان (Free-to-play) عرضه شده بود، تنها با گذشت دو هفته از مرز ۱۰ میلیون نفر عبور کرده است. حالت بتل رویال بازی Fortnite در روز عرضه یک میلیون بازیکن را به خود جذب کرد و یکشنبه همین هفته، این حالت در زمان اوج خود ۳.۷ میلیون بازیکن و ۵۲۵ هزار بازیکن هم‌زمان داشت.

طبق آمار ارائه‌شده توسط اپیک، بازیکنان ۲۹۲.۷ میلیون بار از بتل باس به نقشه بازی پریده‌اند (روش آغاز هر مسابقه در بازی)؛ در حالی که آن‌ها ۴۴.۵ میلیون ساعت سرگرم تجربه گیم‌پلی بازی بوده‌اند. در اینفوگرافیک پایان مطلب می‌توانید دیگر رکوردهای بازیکنان بتل رویال در دو هفته ابتدایی را مشاهده کنید.

در حال حاضر حالت بتل رویال بازی Fortnite کاملا رایگان است، اما اپیک گیمز گفته است که بعدا یک سیستم پرداخت درون برنامه برای خریدن یک سری آیتم تزئینی به این بخش افزوده خواهد شد. با توجه به موفقیت عظیم این حالت، به نظر می‌رسد اپیک گیمز یک محصول موفق دیگر هم در اختیار خواهد داشت. با این حال بایستی صبر کنیم و ببینیم که بازیکنان به تجربه بازی ادامه می‌دهند یا آمار آن‌ها در آینده کاهش پیدا خواهد کرد. البته بدون شک این آمار وابسته به میزان پشتیبانی اپیک از بتل رویال بازی Fortnite است.

البته عرضه این حالت بدون جنجال هم نبود؛ چرا که استودیو Bluehole، سازندهبازی PlayerUnknown’s Battlegrounds که برای اولین بار بتل رویال را در قالب بازی به بازار عرضه کرد، بابت ساخت این حالت در بازی Fortnite اپیک را تهدید به شکایت کرده است. البته گفته می‌شود علت اصلی شکایت فقط به خاطر ساخت بتل رویال نبوده و دلایل دیگری پشت این تهدیدات است.

بازی PUBG هم امسال برای ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. با این حال تاریخ انتشار دقیق آن هنوز مشخص نیست. بازی توسط مایکروسافت برای ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود. ظاهرا نسخهپلی استیشن 4 بازی هم بعدا عرضه خواهد شد، اما به طور رسمی از آن رونمایی نشده است.

حالت بتل رویال بازی Fortnite خوب ظاهر شد

تانی کال

برگرفته از GameSpot

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *