عنوان Rainbow Six Siege در حال سازماندهی مجدد نحوه ارائه بروزرسانی‌ها/ پچ‌های خود است.

شرکت یوبی‌سافت در حال ایجاد تغییراتی است تا شیوه ارائه‌ پچ‌های آینده عنوان Rainbow Six Siege را بهبود بخشد. آن‌ها در صدد ایجاد تغییرات پایه‌ای در شیوه ارائه بروزرسانی‌ها هستند، و بهمین منظور پچ حجیمی جهت آماده سازی و دریافت فصل سوم بازی در دستور کار قرار گرفته است. پچ فصل سوم از سال دوم، قرار است نحوه سازماندهی اطلاعات بازی را تغییر دهد. اساسا تمامی اطلاعات پیشین بازی نیازمند حذف و فشرده‌سازی مجدد هستند.

پچ‌ها معمولا حاوی مواردی هستند که بدون حذف اطلاعات اصلی سبب ایجاد تغییراتی در آن‌ها می‌شوند. بهمین دلیل پچ‌ها اکثرا از حجم کمتری برخوردارند و از همین رو بازیکنان برای دریافت آن‌ها نیاز به زمان کمتری دارند. سازندگان طی پستی در وب‌سایت رسمی بازی، در این مورد توضیحاتی ارائه نمودند:

با گذشت زمان، ادامه دادن این مسیر سبب اشغال بیشتر فضای ذخیره‌سازی پلتفرم شما خواهد شد. در پچ Y2S3.0 به‌دلیل اینکه بسیاری از تکسچرهای موجود در بازی دستخوش تغییراتی شده‌اند، تصمیم گرفتیم تا مجددا اطلاعات را از پایه عوض کنیم. تاثیر این تغییرات در نهایت به کاهش فضای اشغال شده پلتفرم‌تان خواهد انجامید.

علاوه بر اشغال فضای کمتر، تثبیت اطلاعات همچنین موجب تسریع زمان‌های بارگزاری بازی خواهد شد. بعنوان مثال زمان بارگزاری در کنسول‌ها حدودا ۱۰% سریعتر خواهد شد. همچنین، پچ‌ها و بروزرسانی‌های بعد از فصل سوم نیز بین ۱۰ تا ۱۵ درصد با کاهش حجم مواجه خواهند شد. در ادامه می‌توانید حجم تقریبی بروزرسانی فصل سوم عنوان Rainbow Six Siege را برای پلتفرم‌های مختلف مشاهده نمائید:

همانطور که از تصویر بالا بر می‌آید، بروزرسانی آینده کمی زمان خواهد برد تا بصورت کامل دریافت/ دانلود شود. اما با وجود قول کاهش زمان‌های بارگزاری و همچنین بروزرسانی‌های کم حجم‌تر آینده، بنظر می‌رسد در نهایت سبب جلب رضایت بازیکنان شود. از دیگر اخبار مرتبط با عنوان Rainbow Six Siege، چندی پیش خبر دستیابی به ۲۰ میلیون کاربر ثبت شده در بازی منتشر شد

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *