حذف سوییچ از خودروهای BMW

به گفته آقای لن رابرستون، یکی از اعضای هیئت مدیره کمپانی BMW، این شرکت قصد دارد که دیگر از سوییچ‌های سنتی برای اتومبیل‌هایش استفاده نکند. به گفته وی این طرح در BMW مورد بحث قرار گرفته است.

در حال حاضر قطعا صاحبان خودروی‌های BMW دارای تلفن‌های هوشمند هستند و یک اپلیکیشن اختصاصی برای خودرو‌هایشان وجود دارد که به آن‌ها این اجازه را می‌دهد به وسیله آن درب ماشین خود را باز و بعد از ترکش آن را قفل کنند. وجود این اپلیکیشن تقریبا کاربران و مشتریان BMW را از کلید‌هایشان بی‌نیاز کرده است.

آقای رابرتسون در این مورد در نمایشگاه فرانکفورت به خبرگزاری رویترز گفت:

صادقانه به من بگویید، چه تعداد از مردم واقعا به سوییچ اتومبیلشان نیاز دارند؟

این صحبت‌ها نشان از آن دارد که صاحبان خودرو‌های این کمپانی تا چند سال آینده دیگر نیازی به سوییچ برای استارت زدن نخواهند داشت.

وی ادامه داد:

مردم هیچ‌وقت سوییچ‌هایشان را از جیبشان در نمی‌آورند؛ پس چرا باید آن را با خودشان حمل کنند؟

البته این حرف آقای رابرتسون در مورد ما صدق نمی‌کند. در اینجا مردم ترجیح می‌دهند سوییچ‌های اتومبیل‌های لوکس خودشان را با وضوح هرچه بیشتر به نمایش بگذارند و در بدترین شرایط نیز از دستانشان جدا نخواهد شد!

حذف سوییچ از خودروهای BMW

لازم به ذکر است که BMW اولین خودروسازی نیست که تصمیم به چنین کاری گفته است. پیش از این تسلا با مدل ۳ این کار را انجام داد. از بین بردن و منسوخ کردن استفاده از سوییچ‌های سنتی برای خودرو، شاید قدم منطقی بعدی در این صنعت باشد.

آقای رابرتسون در ادامه توضیح داد:

ما در حال ببرسی امکان انجام این کار و روش‌های عملی کردن و به مرحله اجرا رساندن آن هستیم. مهم نیست که این موضوع همین امروز و یا در آینده اجرایی شود؛ مهم این است که روی تمام زوایای آن بررسی و کار انجام شود.

چرخان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *