خانه ورزش اخبار ورزش حذف شیلی به دست برزیل و صعود پرو به پلی آف

حذف شیلی به دست برزیل و صعود پرو به پلی آف

0

حذف شیلی به دست برزیل و صعود پرو به پلی آف

بامداد امروز ۵ دیدار در منطقه آمریکای جنوبی برگزار شد تا تکلیف تیم های صعود کننده به جام جهانی مشخص شود و طی آن نتایج زیر به دست آمد.

 ۱ – ۰  

در دیدار نخست، دو تیم پاراگوئه و ونزوئلا به مصاف هم رفتند که ونزوئلای قعر جدولی موفق شد با نتیجه ۱-۰ از سد میزبان خود عبور کند و به این ترتیب پاراگوئه با ۲۴ امتیاز در رده هفتم قرار گرفت و هر دو تیم حذف شدند.

 ۳ – ۰ 

در دیدار دوم، تیم ملی برزیل که با ۴۱ امتیاز صعود خود به عنوان تیم نخست را هفته ها قبل قطعی کرده بود، برخلاف گزارش هایی که قبل از بازی مبنی بر علاقه هواداران این تیم به پیروزی و صعود شیلی و در نتیجه سخت شدن کار آرژانتین منتشر شده بود، به راحتی با گل های پائولینیو و گابریل ژسوس (۲)، از سد این شاگردان پیتزی عبور کرد تا شیلی با ۲۶ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به پرو در رده ششم قرار گرفته و از راهیابی به جام جهانی باز ماند.

 ۱ – ۱ 

دیدار دو تیم کلمبیا و پرو با تساوی ۱-۱ به پایان رسید؛ در این دیدار خامس رودریگز ابتدا در دقیقه ‘۵۶ کلمبیا را پیش انداخت اما در دقیقه ‘۷۶ پائولو گوئررو بازی را به تساوی کشاند تا کلمبیا با ۲۷ امتیاز به عنوان تیم چهارم مستقیماً راهی جام جهانی شود و پرو با ۲۶ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به پرو در رده پنجم قرار گرفته و راهی پلی آف شود.

پرو در دیدار پلی آف جام جهانی به مصاف تیم نیوزیلند خواهد رفت.

 ۴ – ۲ 

در نهایت اروگوئه هم موفق شد در خانه با نتیجه پر گل ۴-۲ از سد بولیوی عبور کند و با ۳۱ امتیاز به عنوان تیم دوم به جام جهانی ۲۰۱۸ راه یابد. گل های اروگوئه در این دیدار را کاسرس، کاوانی و لوئیز سوارز (۲) به ثمر رساندند.

آرژانتین هم که با معجزه مسی، پیروز شد و مستقیماً به جام جهانی صعود کرد.

جدول کامل منطقه آمریکای جنوبی:

تانی کال

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *