خانه ورزش اخبار ورزش حسینی بالاتر از بیرانوند و آرمناک؛ فقط 23 دقیقه دیگر

حسینی بالاتر از بیرانوند و آرمناک؛ فقط 23 دقیقه دیگر

0

حسینی بالاتر از بیرانوند و آرمناک؛ فقط 23 دقیقه دیگر

آرمناک پطروسیان، سال‌ها رکورددار گل نخوردن در لیگ برتر بود. بیرانوند، هفته پیش رکورد او را شکست اما دوران رکورد داری دروازه‌بان پرسپولیس، شاید کمتر از ۲ هفته باشد. بیرانوند دقیقه ۸۹ بازی با فولاد گل خورد و حالا، حسینی می‌تواند رکورد او را بشکند.

حسینی از دربی تهران که دروازه‌اش باز شد، تا امروز گلی نخورده است. ۶۹۷ دقیقه بدون گل خورده، که آماری فوق العاده برای او محسوب می‌شود. حالا او، فقط ۲۲ دقیقه با رکورد ۷۱۹ دقیقه گل نخوردن علیرضا بیرانوند فاصله دارد. استقلال هفته آینده، در تبریز مهمان تراکتورسازی است و در صورتی که حسینی در آن مسابقه تا دقیقه بیست و سوم بتواند دروازه‌اش را بسته نگه دارد، از بیرانوند عبور می‌کند و صاحب رکورد طولانی‌ترین زمان گل نخوردن در تاریخ لیگ برتر خواهد شد.

البته گلر جوان استقلال، بخشی از این رکورد را مدیون رحیم زهیوی است که در لحظات پایانی بازی فولاد و پرسپولیس، دروازه بیرانوند را باز کرد و جلوی بیشتر شدن رکورد او در هفته‌های آینده را گرفت. حسینی که فصل را به عنوان ذخیره رحمتی آغاز کرد و حتی شایعه جدایی او از استقلال مطرح بود، حالا فاصله کوتاهی با یک رکوردشکنی مهم دارد. رکوردی که سال‌ها دست آرمناک بود، هفته پیش به بیرانوند رسید و حالا، شاید یک صاحب جدید پیدا کند.

تانی کال

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *