حضور الیزابت ﺑﻨﮑﺲ در فیلم ترسناک جدید جیمز گان

طبق تازه ترین گزارش های منتشر شده، ﺍﻟﯿﺰﺍﺑﺖ ﺑﻨﮑﺲ (ﻋﻄﺶ ﻣﺒﺎﺭﺯﻩ، ﺁﻭﺍﺯﺧﻮﺍﻥ ﺣﺮﻓﻪﺍﯼ ۲) قرار است در فیلم ترسناک جدید جیمز گان (Guardians of the Galaxy و The Belko Experiment) که Brandenburg (ﺑﺮﺍﻧﺪﻧﺒﻮﺭﮒ) نام دارد حضور داشته باشد. آخرین همکاری خانم بکنس با گان، ۱۲ سال قبل و در فیلم سینمایی ترسناک و دلهره آور Slither (خزیدن) بود، حال بعد از گذشت چند سال این دو قرار است باری دیگر با هم کار کنند، البته با این تفاوت که گان این بار فقط ﺗﻬﯿﻪﮐﻨﻨﺪﻩ فیلم است و روی صندلی کارگردانی آن نمی نشیند.

اگر به یاد داشته باشید در سال گذشته میلادی بود که اعلام شد گان قرار است در کنار کمپانی تولید فیلم The H Collective بر روی یک فیلم هنوز بدون عنوان که توسط برادر جیمز، برایان گان (ﺳﻔﺮ ۲: ﺟﺰﯾﺮﻩ ﺍﺳﺮﺍﺭﺁﻣﯿﺰ) و پسرعموی آنها مارک گان نوشته شده کار کنند. ﺩﯾﻮﯾﺪ ﯾﺎﺭﻭﻭﺳﮑﯽ (که فیلم The Hive سال ۲۰۱۵ کارگردانی کرد) بعنوان کارگردان انتخاب شد و خود گام نیز اکنون اعلام کرده که خانم بنکس هم یکی از بازیگر فیلم پیش رو است.

خلاصه داستان این فیلم هنوز منتشر نشده و خبری از داستان آن نداریم، اما وبسایت That Hashtag Show فاش کـرده است که داستان آن درباره یک خانواده است که در شهر کنزاس زندگی می کنند. اینطور که گفته شده فیلم هفته گذشته پا به فاز پیش-تولید گذاشت، و انتظار می رود که تصویربرداری آن از ۲۶ مارس (حدود دو هفته دیگر) آغاز شود. بنابراین بزودی خبرهای بیشتری از آن به دست ما می رسد.

گان و بنکس در فیلم ترسناک Slither با هم کار کردند اما بعد از آن هر دو از ژانر ترسناک فاصله گرفتند، البته گان بین دو قسمت Guardians فیلم ترسناک/دلهره آور The Belko Experiment (ﺁﺯﻣﺎﯾﺶ ﺑﻠﮑﻮ) را نوشت، اما به جز این هر دو بر روی فرانچایزهای بزرگ تری تمرکز کردند؛ مثل Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) و The Hunger Games (عطش مبازره) یا Pitch Perfect (ﺁﻭﺍﺯﺧﻮﺍﻥ ﺣﺮﻓﻪﺍﯼ). حال فیلم جدید قرار است فضا را تغییر دهد و این دو هنرمند را به ریشه هایشان بازگرداند.

بعد از تولید Brandenburg، جیمز گان به دنیای سینمایی مارول (MCU) باز میگردد تا قسمت سوم نگهبانان کهکشان را کارگردانی کند، در حالی که الیزابت بنکس پا به یک فرانچایز دیگر می گذارد، و قرار است فیلم ریبوت Charlie’s Angels را کارگردانی کند (او ﺗﻬﯿﻪﮐﻨﻨﺪﻩ هر سه قسمت Pitch Perfect بود و اولین ادامه آن را هم کارگردانی کرد). بنکس همچنین در فیلم The Happytime Murders که قرار است آگوست ۲۰۱۸ اکران شود با ﮐﺎﺗﺮﯾﻦ ﻫﯿﮕﻞ و ﻣﻠﯿﺴﺎ ﻣﮏﮐﺎﺭﺗﯽ همبازی شده است.

تانی کال

مغاطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *