حضور بازیگران جدیدی در سریال Batwoman

به دنبال حضور شخصیت بت ومن در کراس اور Elseworlds در دنیای سینمایی Arrowverse (اروورس)، شبکه CW ساخت قسمت پایلوت (آزمایشی) سریال Batwoman را تایید کرد. روبی رز قرار است نقش کیت کین ملقب به بت‌ ومن را در این سریال بازی کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور سه بازیگر دیگر برای بازی در نقش‌های کلیدی در قسمت پایلوت این سریال تایید و اعلام شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، مگان تندی با سابقه بازی در سریال Teen Wolf (تین ولف)، کامروس جانسون با سابقه بازی در سریال Luke Cage (لوک کیج) و نیکول کانگ با سابقه بازی در سریال You (شما)، سه بازیگری هستند که به روبی رز در قسمت پایلوت سریال Batwoman اضافه‌ شده‌اند.

تندی قرار است نقش شخصیتی به‌نام سوفی مور را بازی کند که این شخصیت سابقه دوستی و ارتباط نزدیک با کیت کین در دنیای کمیک را داشته است. نقش او به مامور امنیتی یک شرکت خصوصی توصیف شده که یکی از سرسخت‌ترین محافظان شهر گاتهام نیز است. سوفی با اینکه با نیش و کنایه صحبت می‌کند و طمع‌کار است، اما بخش روشن او توسط کین بیدار شده است. جانسون قرار است نقش شخصیتی به نام لوک فاکس را بازی کند که او در واقع پسر لوشیوس فاکس،‌ یکی از کسانی که به بتمن در طراحی و ساخت لباس و تجهیزات کمک می‌کند، است. لوک بتمن را محافظ همه چیز در گاتهام می‌داند و برای او یک نماد بزرگ است و او همچنین متوجه می‌شود که شهر نیاز به یک قهرمان جدید دارد. او در دنیای کمیک به شخصیت بت وینگ نیز تبدیل شده بود.

در نهایت کانگ قرار است نقش خواهر خوانده کیت را که مری همیلتون نام دارد در سریال Batwoman بازی کند. او شخصیتی پر هیجان، پر تحرک، پر حرف و یک عامل تاثیر گذار در شخصیت کیت است که در واقع به نظر می‌رسد نقطه مقابل او است، اما بیش از آنچه که مری فکرش را می‌کند به کیت شباهت دارد. رولاین درایز، نویسنده و تهیه کننده سریال The Vampire Diaries (خاطرات خون آشام)، به‌عنوان شورارنر، نویسنده و تهیه کننده اجرایی در سریال Batwoman حضور خواهد داشت. دیوید نوتر نیز وظیفه کارگردانی قسمت آزمایشی این سریال از دنیای دی سی (DC) را بر عهده دارد، اما هنوز تاریخی برای انتشار این سریال اعلام نشده است.

تانی کال

برگرفته از Comicbookmovie

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *