حضور برادلی وایتفورد در فصل دوم «The Handmaid’s Tale»

برادلی وایتفورد، بازیگر فیلم «Get Out» و سریال «The West Wing»، به فصل دوم مجموعه‎ی تلویزیونی «The Handmaid’s Tale» راه یافت. فصل دوم مجموعه‎ی تلویزیونی درام و دیستوپیایی (پادآرمان‌شهر) «The Handmaid’s Tale»، با بازی الیزابت ماس در آوریل از شبکه تلویزیونی«Hulu» منشتر خواهد شد. فصل اول این سریال تحسین منتقدان را به همراه داشت و برنده جایزه گلدن گلوب و امی برای بهترین سریال درام شد، همچنین یک جایزه گلدن گلوب و یک جایزه امی برای بهترین بازیگر مکمل زن در میان سریال های درام را نیز دریافت کرد.

این مجموعه تلویزیونی بر اساس رمان معروف سرگذشت ندیمه، اثر مارگارت اتوود شاخته شده است و داستان از جایی به نام گیلاد آغاز می شود. این سریال بازگویی آینده آمریکا است که توسط مزدوران مذهبی تحت سلطه قرار می گیرد. در دنیایی که میزان تولید مثل کاهش یافته، زنان بارور به منظور پرورش و زاد و ولد در اختیار مردان قدرتمند قرار می گیرند. داستان این سریال در مورد یکی از ندیمه ها است، زنی سرکش به نام افرد که بعداً متوجه می شویم نام واقعی او جون است. در پایان فصل اول جون باردار است. تریلر فصل دوم این مجموعه نشان می دهد این فصل دردسر ها و بدبختی های بیشتری را به همراه دارد اما همچنان در جون و بقیه زنانی که در گیلاد هستند، نشانه هایی از مقاومت و ایستادگی دیده می شود.

برادلی وایتفورد نقش شخصیت جوزف لارنس را بر عهده خواهد داشت، که به عنوان «نابغه‎ای دیوانه» و مغز متفکر اقتصاد گیلاد شناخته می شود. همچنین شخصیت جوزف لارنس با مهربانی و شوخ طبعی شیطنت آمیزش با تازه ترین ندیمه‎ی خود حضور گیج کننده ای خواهد داشت.

به نظر می رسد وایتفورد می تواند به راحتی شخصیتی گرم و مهربان، اما تهدید کننده داشته باشد و این دو را با یکدیگر ترکیب کند، و در نقش جدید خود به خوبی بازی کند. برادلی وایتفورد سال گذشته در فیلم ترسناک «Get Out» در نقشی مشابه، یعنی سفید پوستی به ظاهر مهربان با باطنی پلید و خبیث نیز ایفای نقش کرد. به نظر می رسد برادلی وایتفورد تصمیم گرفته است بازی در نقش شخصیت‌های سفیدپوست بدذات که خود را خونسرد نشان می دهند را همچنان ادامه دهد.

بر اساس توضیحاتی که در مورد شخصیت برادلی وایتفورد داده شده، انتظار داریم در فصل دوم شاهد حضور جون به عنوان ندیمه جدید در خانه جوزف لارنس باشیم. در فصل اول شخصیت واترفورد با بازی جوزف فاینز، بازی های روانی زیادی بر سر جون درآورد، و به نظر می رسد که جوزف لارنس نیز از چنین بازی هایی لذت می برد. همانطور که دیده اید، فصل اول جایی تمام می شود که نیک درست پیش از اینکه جون سوار ون شود، به او گفت گفت باید به او اعتماد کند. احتمالاً نیک، جوزف لارنس را به خوبی می شناسد و برای او کار می کند. اما آیا جون با شخصیت جوزف لورنس نسبت به برادلی وایتفورد و همسرش، ارتباط بهتری خواهد داشت؟ این حقیقت که جون بچه‎ی نیک را باردار است به تنهایی همه‎ی مسائل را برای او سخت تر و پیچیده تر می کند. همچنین بعید به نظر می رسد که وایتفورد و همسرش فقط قصد نشستن و سکوت کردن را داشته باشند و ناپدید شدن جون را بپذیرند.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *