بدون شک استیون اسپیلبرگ یکی بزرگ‌ترین نام‌ها در تاریخ هالیوود است. او همیشه بر روی چند پروژه متفاوت به صورت همزمان کار می‌کند. حال طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، اسپیلبرگ کارگردانی فیلمی براساس اسناد فاش شده پنتاگون در دهه هفتاد میلادی را بر عهده گرفته است و تام هنکس و مریل استریپ نیز در این فیلم به ایفای نقش خواهند پرداخت. نام این فیلم The Post است. این فیلم داستان اسناد فاش شده پنتاگون در سال ۱۹۷۱ میلادی را روایت می‌کند که توسط روزنامه واشینگتن پست افشا و منتشر شد. این اسناد در مورد فعالیت‌ها و تلاش‌های نظامی و سیاسی دولت ایالات متحده آمریکا در طول جنگ ویتنام بوده است.

انتشار عمومی این اسناد و مدارک توسط روزنامه واشینگتن پست موجب ضربه زدن به دولتمردان آمریکایی شد. در نهایت در سال ۲۰۱۱ این اسناد و مدارک به صورت عمومی توسط دولت آمریکا منتشر شدند. هنکس قرار است نقش سردبیر روزنامه واشینگتن پست به نام بن برادلی را در فیلم The Post بازی کند. همچنین استریپ ایفاگر نقش کی گراهام خواهد بود. گراهام در واقع اولین کسی بود که بر روی این مقاله کار کرد و از مهره‌های کلیدی در نبرد با دولت نیز بود. کمپانی فاکس قرن بیستم نیز مسئولیت انتشار این فیلم را بر عهده خواهد داشت. با این حال، تاکنون تاریخی برای اکران فیلم The Post در نظر گرفته نشده است و بعید است به این زودی شاهد انتشار این فیلم باشیم.

Meryl Streep

اسپیلبرگ در حال حاضر کارگردانی فیلم Ready Player One (بازیکن شماره یک آماده) را بر عهده دارد. این فیلم قرار است در تاریخ ۳۰ مارس ۲۰۱۸ (۱۰ فروردین ۱۳۹۷) اکران شود. علاوه بر این، اسپیلبرگ کارگردانی فیلم آدمربایی ادگاردو مورتارا (The Kidnapping of Edgardo Mortara) را نیز بر عهده خواهد داشت. این فیلم مراحل پیش تولید خود را سپری می‌کند و قرار است بزودی فیلمبرداری آن آغاز شود. پیش بینی می‌شود این فیلم در اواخر سال ۲۰۱۷ یا در طی سال ۲۰۱۸ منتشر شود. اسکار آیزاک، مارک رایلنس و آیزاک اشت از جمله بازیگرانی هستند در این فیلم حضور دارند. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده تونی کوشنر، نویسنده فیلم مونیخ (Munich)، خواهد بود.

همچنین اسپیلبرگ بر روی سریال تلویزیونی هیلو (Halo) نیز کار می‌کند و تهیه‌ کنندگی این سریال که براساس مجموعه بازی‌های محبوب Halo در دست ساخت است  بر عهده دارد. با این حال،‌ مدت زیادی است که خبر جدیدی از این سریال منتشر نشده است.

Zoomg

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *