حضور جود لاو در فیلم Captain Marvel

طبق گزارش وب‌سایت «هالیوود ریپورتر»، جود لاو (Jude Law) در حال مذاکره با سازندگان فیلم Captain Marvel«کاپیتان مارول» جهت پیوستن به بری لارسون (Brie Larson) است.

آنا بودن (Anna Boden) و رایان فلک (Ryan Fleck) که ساخت فیلم Mississippi Grind «میسی‌سی‌پی گریند» محصول سال ۲۰۱۵ میلادی را در کارنامه کاری خود دارند، این فیلم را مقابل دوربین خواهند برد. جدیدترین بازنویسی فیلمنامه این فیلم که در دهه ۱۹۹۰ میلادی جریان دارد به نویسنده فیلم Tomb Raider «مهاجم مقبره» یعنی گنوا رابرتسون-وورت (Geneva Robertson-Dworet) سپرده شده است.

این فیلم ابرقهرمانی داستان کارول دنورز (Carol Danvers) با بازی بری لارسون را روایت می‌کند که یک خلبان نیروی هوایی است و در جریان یک تصادف، DNAاش با یک بیگانه مخلوط شده و قدرت‌های فرا انسانی به او می‌بخشد. ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson) نقش نیک فوری (Nick Fury) ملقب به دو چشم را در این فیلم بازی خواهد کرد و بن مندلسون (Ben Mendelsohn) نیز برای ایفای نقش شخصیت شرور اصلی این فیلم در نظر گرفته شده است.

«کاپیتان مارول» که نخستین فیلم ابرقهرمانانه با محوریت یک شخصیت زن محسوب می‌شود، به صورت گسترده از روز جمعه ۱۷ اسفند ماه ۱۳۹۷ (۸ مارس ۲۰۱۹ میلادی) به صورت گسترده به روی پرده‌های سینماها خواهد آمد.

استودیوی «مارول» تاکنون هیچ اظهارنظری در رابطه با حضور جود لاو در این فیلم نکرده است و مشخص نیست که این هنرپیشه چه نقشی را در این فیلم بر عهده خواهد داشت.

این بازیگر انگلیسی در دنباله فیلم موفق Fantastic Beasts And Where To Find Them «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنان» که با نام Fantastic Beasts: The Crimes Of Grindelwald «جانوران شگفت‌انگیز: جنایت‌های گریندل‌والد» نقش آلبوس دامبلدور (Albus Dumbledore) جوان را بازی خواهد کرد. وی همچنین در تریلر جاسوسی جدید استودیوی «پارامونت» که The Rhythm Section نام دارد، نیز حضور داشته و با بلیک لایولی (Blake Lively) همبازی خواهد شد.

تانی کال

برگرفته از هالیوود ریپورتر

سینماگیمفا

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *