حضور جولیا رابرتس و لوکاس هجز در درام Ben Is Back

جولیا رابرتس (Julia Roberts) و لوکاس هجز (Lucas Hedges) برای بازی در درام Ben Is Back «بن برمی‌گردد» با محوریت بازگشت به خانه، قرارداد بسته‌اند.

پیتر هجس (Peter Hedges)، نویسنده فیلمهای What’s Eating Gilbert Grape «چه چیزی گیلبرت گریپ را آزار می‌دهد» و About A Boy «درباره یک پسر»، فیلمنامه «بن برمی‌گردد» را می‌نویسد و کارگردانی آن را نیز بر عهده خواهد داشت. داستان این فیلم در طول ۲۴ ساعت روایت می‌شود و درباره جوانی به نام بن برنز (Ben Burns) است که در یک کریسمس به خانه پدری‌اش می‌رود. هالی برنز (Holly Burns)، مادر محتاط بن، که رابرتس بازی در این نقش را عهده‌دار است، از پسر عزیزش استقبال گرمی می‌کند اما در ادامه متوجه می‌شود که وی به دردسر بزرگی افتاده است.

نینا جاکوبسون (Nina Jacobson) و استودیوی «کالر فورس» از برد سیمپسون (Brad Simpson) و همچنین «بلک بیر پیکچرز» از تدی شوارزمن (Teddy Schwarzman) در کنار هجس، این فیلم را تهیه و تولید می‌کنند. دو شرکت «۳۰ وست» و «بلک بیر» وظیفه تامین بودجه این فیلم را بر عهده دارند که قرار است از ماه دسامبر میلادی در نیویورک جلوی دوربین برود.

لوکاس هجز که به خاطر بازی در فیلم Manchester By The Sea «منچستر کنار دریا» نامزد اسکار شد، در نخستین فیلم گرتا گرویگ (Greta Gerwig) یعنی Lady Bird «لیدی برد» و همچنین ساخته جدید مارتین مک‌دونا (Martin McDonagh)، Three Billboards Outside Ebbing, Missouri « سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری» به ایفای نقش پرداخته است.

از سوی دیگر، رابرتس در اقتباس سینمائی کتاب پرفروش Wonder «حیرت» مقابل اوون ویلسون (Owen Wilson) و جیکوب ترمبلی (Owen Wilson) هنرنمایی کرده است.

تانی کال

برگرفته از هالیوود ریپورتر

سینماگیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *