مت دیمون (Matt Damon) چندین نقش بر پایه‌ی شخصیت‌های واقعی در زمان خود بازی کرد و او همچنین توانست خود را بعنوان کسی که قادر به آوردن کمدی به روی پرده‌ی سینما است، اثبات کند. او این شانس را خواهد داشت که هر دوی این کار ها را در یک پروژه‌ی جدید به نام Charlatan (شارلاتان) انجام دهد و نقش یک دکتر که وعده‌های دروغین می‌دهد را خواهد داشت.

این فیلم مستقل بر مبنای کتاب غیرداستانی پرفروش سال ۲۰۰۸ با عنوان Charlatan: Americas Most Dangerous Huckster «شارلاتان: فریبکارترین آمریکایی خطرناک» ساخته می‌شود که نوشته پاپ بروک (Pop Brock) بود. فیلم‌نامه این فیلم را تیمی متشکل از برایان کوپلمن (Brian Koppelman) و دیوید لوین (David Levien) می‌نویسند. این فیلم بر زندگی واقعی دکتری به نام جان آر برینکلی (John R. (Brinkley متمرکز است که در نیمه نخست قرن بیستم (سال ۱۹۱۸) بیمارانش را فریب می‌داد و به آنها القا می‌کرد درمان ناتوانی جنسی را کشف کرده است. این دکتر با این فریب کاری ثروت بسیاری کسب کرد تا زمانی که به دلیل مرگ چندین بیمار به دادگاه کشیده شد.

هنوز کارگردانی به این فیلم نپیوسته است ولی این فیلم دارای یک رقابت بالقوه با رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr) است. مت دیمن در ۱۹ام ماه ژانویه در فیلم Downsizing از الکساندر پین (Alexander Payne) دیده می‌شود.

برگرفته از Empireonline

سینما گیمفا

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *