حضور دیوید باتیستا در Avengers 4 و Guardians 3

دیوید باتیستا تایید کرد که در قسمت چهارم Avengers و قسمت سوم Guardians of the Galaxy حضور خواهد داشت. همانطور که خبر دارید در پایان فیلم سینمایی Avengers: Infinity War یک اتفاق ناگوار رخ داد و آینده دنیای سینمایی مارول را در هاله ای از ابهام قرار داد. در نتیجه این اتفاق تعداد زیادی از شخصیت ها به دیار باقی شتافتند، تعدادی هم خوش شانس بودند و زنده ماندند. اما بخش ناراحت کننده قضیه جایی بود که طرفداران مجبور شدند شاهد نابودی شخصیت های مورد علاقه خودشان باشند، و این سوال پیش آمد که آیا این خداحافظی ابدی خواهد بود، یا نه!

مارول بواسطه Infinity War بخوبی نشان داد که ﺍﻧﺘﻘﺎﻡﺟﻮﯾﺎﻥ و نگهبانان کهکشان برای محافظت از هستی در مقابل تانوس با چه خطراتی مواجه هستند، اما برنامه های آینده مارول کمی از هیجان و جدیت قضیه کاست، البته اتفاقی بود که کسی نمی توانست جلوی آن را بگیرد؛ چون حضور بازیگرانی مثل تام هالند (مرد عنکبوتی)، ﭼﺎﺩﻭﯾﮏ ﺑﻮﺯﻣﻦ (پلنگ سیاه) و ﺑﻨﺪﯾﮑﺖ ﮐﺎﻣﺒﺮﺑﭻ (دکتر استرنج) در فیلم های فاز چهارم و بعد از آن تایید شده است، از طرفی مرده ها نمی توانند برای خودشان ماجراجویی داشته باشند.

حال کولیدر به بهانه فیلم سینمایی Hotel Artemis صحبتی داشته با آقای باتیستا که طی آن از وی در مورد آینده مارولی اش سوال شد. باتیستا گفت بعد از نمایش پایان Infinity War، گوشی تلفن وی بخاطر تعداد زیاد تماس ها در حال منفجر شدن بوده است. اما او بجای اینکه بگذارد همه برای یک سال تمام نگران آینده شخصیت دراکس ویرانگر باشند، صادقانه گفت که دراکس بازخواهد گشت — اما دیو نمی داند که بازگشت دراکس چگونه خواهد بود. او گفت که “من نمی دانم که آنها چگونه من را باز می گردانند، اما به روشی بازمیگردم، تا جایی که می دانم، من قرار است در Guardians 3 باشم پس برمیگردم.

باتیستا تایید کرد که برای حداقل دو فیلم مارولی دیگر بازمیگردد، این تنها برای شخصیت دراکس یک خبر خوب نیست، بلکه برای دیگر بازیگران MCU هم امیدوارکننده است. این نظریه وجود دارد که شخصیت های کشته شده در پایان Infinity War قرار نیست برای همیشه ناپدید شوند. اصلا منطقی نیست که مارول تمام این شخصیت ها را حذف کند و تمرکز خودش را دوباره بر روی اعضای اصلی ﺍﻧﺘﻘﺎﻡﺟﻮﯾﺎﻥ قرار داد (بعلاوه نبیولا، راکت و تعدادی دیگر). روایت این حکایت حدود ده سال طول کشید، پس کشتن شخصیت های اصلی فرانچایز، مخصوصا آنهایی که تاکنون فقط صاحب یک فیلم انفرادی شده اند نه تنها شوک آور است، بلکه یک تصمیم اشتباه محسوب می شود.

در حال حاضر این سوال وجود دارد که دراکس و دیگر تلافت جنگ ابدیت چطور دوباره به زندگی باز میگردند؟ اکنون حدود یک سال تا روی پرده رفتن Avengers 4 باقی مانده و ما باید همچنان یک علامت سوال بزرگ را با خودمان حمل کنیم!! — یکی از نظریه ها این است که دو کاپیتان، مرد آهنی و بقیه بازمانده ها با سفر به گذشته تلاش می کنند تا واقعیت را تغییر دهند، و ما هم می دانیم که تغییر تاریخ می تواند یک آینده کاملا متفاوت را رقم بزند، پس بسیاری تصور می کنند که مردان ایکس ممکن است در این آینده کاملا متفاوت جا داشته باشند!!

تانی کال

برگرفته از کولیدر

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *