با حضور راک در Fast & Furious 9 دیگر خبری از ﺗﺮﺳﯽ ﮔﯿﺒﺴﻮﻥ نخواهد بود

ترسی ﮔﯿﺒﺴﻮﻥ بازیگـر مشهور فرانچایز Fast & Furious با انتشار یک پست در اینستاگرام اعلام کرد که اگر دواین ‘د راک’ جانسون در قسمت حضور داشته باشد در آن بازی نخواهد کرد. ظاهرا جنگ لفظی این بازیگر با همبازی اش دیگر به اوج خود رسیده است. اولین قدم در درگیری این بازیگر دوست داشتنی زمانی رقم خورد که ترسی در حساب اجتماعی بطور علنی از راک خواهش کرد تـا در ﺍﺳﭙﯿﻦﺁﻑ Fast & Furious با شخصیت هابز ظاهر نشود. با این وجود این فیلم ﺍﺳﭙﯿﻦﺁﻑ چند روز بعد از بطور رسمی معرفی شد و به دنبال آن اکران Fast & Furious 9 تا سال ۲۰۲۰ به تاخیر افـتاد.

پس از آن کمی اوضاع بدتر شد؛ ترسی ﮔﯿﺒﺴﻮﻥ در جاهای مختلفی از راک نام برد و حتی او را به دلیل کارهایش “خودخواه” خواند. این بازیگر حتی ادعا کرد کـه پیش از این ایده هایی برای ساخت یک ﺍﺳﭙﯿﻦﺁﻑ با حضور شخصیت رامون و تج پارکر (با نقش آفرینی ﻟﻮﺩﺍﮐﺮﯾﺲ) وجود داشته است. با وجود اینکه وین دیزل هم پا وسط گذاشت و اظهار داشت کـه تاخیر قسمت نهم تقصیر کسی نیست، عصبانیت ترسی از این قضیه به حدی بود کـه نشان داد به این زودی ها قرار نیست اختلاف ها کنار برونـد و بلاخره به دنیای Fast لطمه خواهـد زد – که ظاهر همینطور هم شده است.

حـال ترسی با انتشار یک پست در صفحه رسمی اینستاگرام خودش آب پاکی را روی دست سازندگان و طرفداران ریخت و به طور رسمی اعلـام کرد که اگر راک در Fast & Furious 9 بازی کند، باید دور او را خط بکشند. ﺭﺍﻣﻮﻥ ﭘﯿﺮﺱ یکی از شخصیت های پرطرفدار فرانچایز است و اغلب باعث خنده دار شدن صحنات فیلم می شود – باور کنید با غیبت او فیلم یکی از مهم ترین دلایل جذاب بودنش را از دست می دهد. با وجود عشق آشکارش به سری فیلم هـای Fast، ﮔﯿﺒﺴﻮﻥ آنقدر نسبت به موقعیت پیش آمده احساس بدی دارد که مایل به ترک آن است.

آیا خانواده Fast یکی دیگر از اعضای خودش را از دست میدهد؟

شخصیت هابز نخستین بار بواسطه فیلم Fast Five پا به فرانچایز گذاشت و در همان ابتدا شایعه ساخت فیلم انفرادی او به گوش رسیـد، اما امسال بـا شروع نمایش The Fate of the Furious (سرنوشت خشمگین) بحث در این خیلی داغ تر شد. رابطه جالب بین هابز و شخصیت ﺩﮐﺎﺭﺩ ﺷﺎﻭ با نقش آفرینی ﺟﯿﺴﻮﻥ ﺍﺳﺘﺎﺗﻬﺎﻡ مخصوصا بعد از همکاری آنها در قسمت هشتم باعث شد که خالقین مجموعه با جدیت بیشتری به فیلم اختصاصی این دو شخصیت فکر کنند. ظاهرا حتی یک صحنه بعد از تیتراژ هم جلوی رفته بـود که به ماجراجویی تازه این دو شخصیت اشاره می کرده است اما بـه درخواست وین دیزل از نسخه نهایی Fate of the Furious حذف شد. ولی در هر صورت ماجرای فیلم بعدی را تایید کـرد.

در این میان بتازگی تایید شده است کـه دو نفر از مهم ترین اعضای خانواده بزرگ سریع و خشمگین – کارگردان ﺟﺎﺳﺘﯿﻦ ﻟﯿﻦ و ستاره قدیمی ﺟﻮﺭﺩﺍﻧﺎ ﺑﺮﻭﺳﺘﺮ – قرار است برای قسمت نهم سریع و خشمگین بازگردند. ﺍﺳﭙﯿﻦﺁﻑ هنوز بدون عنوان Fast در تاریخ ۲۶ جولای ۲۰۱۹ (مصادف با جمعه ۴ مرداد ۹۸) پا به گیشه خواهد گذاشت، این فیلم باعث شد که تغییری در تاریخ شروع اکران سریع و خشمگین ۹ ایجاد شود و آن را تا دهم آوریل ۲۰۲۰ (مصادف با جمعه ۲۲ فروردین ۹۹) به تاخیر انداخت. حال فقط باید صبر کنیم و ببینیم که در نهایت چه تصمیمی گرفته می شود؛ راک از Fast 9 حذف می شود یا ترسی؟ شاید هیچکدام.

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *