حضور ربکا فرگوسن در ادامه فیلم «The Shining» استنلی کوبریک

بر اساس اخبار منتشر شده قرار است ایوان مک گرگور نقش بزرگسالی شخصیت دنی تورنس را در ادامه فیلم «The Shining» بازی کند. طبق خبر منتشر شده از سایت ورایتی ربکا فرگوسن، بازیگر فیلم «Mission: Impossible – Fallout» در جمع ستارگان فیلم «Doctor Sleep» حضور خواهد داشت، و قرار است نقش مقابل شخصیت مک‌گرگور را بازی کند. فیلم «Doctor Sleep» اقتباسی از رمان استفن کینگ به همین نام است.

مایک فلناگان کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد، و پس از کارگردانی فیلم «Gerald’s Game»، این فیلم دومین فیلم از مجموعه کتاب های اسفین کینگ است که مایک کارگردانی آن را انجام می دهد. این فیلم توسط کمپانی برادران وارنر در تاریخ 24 ژانویه 2020 منتشر خواهد شد. 

36 سال بعد از رمان «The Shining»، در ادامه آن رمان «Doctor Sleep» در مورد شخصیت دنی تورنس بر اساس رمان اصلی نوشته شد. دنی تورنس هنوز هم تحت تاثیر اتفاقاتی است که در «Overlook Hotel» رخ داد، جایی که او یک دوران کودکی وحشتناکی را گذرانده. او چندین سال است که از زندگی ناامید شده است و مانند پدرش به سمت افسردگی و الکل و خشونت می رود. اما در نهایت، در ایالت نیوهمشایر آمریکا ساکن می شود، و در یک کمپین ترک اعتیاد شرکت می کتد. او با شخصیت «Abra Stone» ملاقات می کند، این ملاقات برای او هدیه‎ی ارزشمندی است که باعث می شود قدرت‌ و درخشندگی دوران کودکی خود را به دست آورد. دنی برای روح «Abra Stone» و بقای زندگی او با افرادی که توانایی‎هایی مشابه او دارند مبارزه می کند.

این فیلم داستان مستقلی را بیان میکند که با داستان فیلم «The Shining» در ارتباط است، و همچنین می توان گفت ادامه‎ی فیلم «The Shining» است، فیلم کلاسیک-ترسناک استنلی کوبریک است که در سال 1980 به‌روی پرده‌های سینما رفت. این فیلم قرار است توسط کمپانی برادران وارنر ساخته شود.

ربکا فرگوسن افتخاراتی از جمله: بازیگری در فیلم «Mission: Impossible – Fallout» که در تاریخ جولای منتشر می شود، فیلم «Mission Impossible – Rogue Nation» و فیلم «Life» را در کارنامه خود دارد و نامزد دریافت جایزه برای فیلم موزیکال «The Greatest Showman» شده است.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *