خانه ورزش اخبار ورزش حضور عجیب اینفانتینو در جشن صعود عربستان به جام جهانی

حضور عجیب اینفانتینو در جشن صعود عربستان به جام جهانی

0

حضور عجیب اینفانتینو در جشن صعود عربستان به جام جهانی

اینفانتینو اما شاخص ترین چهره مراسم است. رئیس فیفا بر خلاف سفرهای همیشگی خود که معمولا یک روزه برگزار می شود پس از جلسه ای که روز گذشته با سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان داشته است، دیشب را در ریاض به سر برد و امروز هم قرار است در جشن صعود عربستان شرکت کند! یک حرکت عجیب از سوی اینفانتینو که کمتر کسی آن را باور می کند. در چند سال گذشته سابقه نداشته که رئیس فیفا در جشن صعود یک کشور به جام جهانی شرکت کند.

بحث داغ اختلافات ایران و عربستان و امتناع تیمهای عربستانی از بازی در ایران و قطر برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باعث شده که سفر اینفانتینو به خاور میانه برای ایرانی ها حائز اهمیت بالایی باشد.

در حال حاضر اخبار دقیقی در مورد محتویات جلسه اینفانتینو و پادشاه عربستان منتشر نشده است. روز گذشته برخی رسانه ها گمانه زنی هایی در مورد حل اختلاف فوتبالی قطر و عربستان و امارات مطرح کرده بودند اما گفته می شود که دلیل اصلی این سفر، تمایل عربستانی ها به برکناری شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیاست. سعودی ها دوست دارند که مهره ای کاملا تحت امر خود را بر مسند ریاست AFC ببینند. باید دید در نهایت چه اتفاق هایی خواهد افتاد. شاید اینفانتینو دعوت عربستانی ها را قبول کرده که دست از لجبازی بردارند و دیدارهای خودشان را در کشورهای ثالث با تیم های ملی ایران و قطر انجام ندهند!

تانی کال

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *