حضور غافلگیر کننده یکی از شخصیت‌های جنگ ستارگان در فیلم Solo: A Star Wars Story

سرانجام اکران فیلم Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان) از جمعه هفته گذشته آغاز شد تا یکی از فیلم‌های تابستان امسال و سال ۲۰۱۸ کار خود را در گیشه آغاز کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویری از این فیلم فاش شده که در آن شاهد حضور کوتاه یکی از شخصیت‌های سه‌گانه پیش درآمد فیلم Star Wars (جنگ ستارگان) هستیم. در اواخر فیلم زمانی که شخصیت کی‌-را با بازی امیلیا کلارک، با رئیس جدیدش که Crimson Dawn نام داشت، تماس گرفت؛ در تصویر هولوگرامی ظاهر شده شاهد تصویر یکی از شخصیت‌های قدیمی دنیای جنگ ستارگان بودیم. این شخصیت در واقع شخصیت دارث ماول (Darth Maul) بود که حضور بسیار کوتاه و غیر رسمی را در فیلم Solo: A Star Wars Story داشته است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

شخصیت دارث ماول برای اولین‌بار در فیلم Star Wars Episode I: The Phantom Menace (جنگ ستارگان قسمت اول: تهدید شبح) معرفی شد که در نبرد با کوای‌گان جین و اوبی‌ وان کنوبی در نهایت شکست خورد و کشته شد. با این حال، مدتی بعد تایید شد که او از این مبارزه زنده مانده است و سپس شاهد حضور این شخصیت در سریال انیمیشنی Star Wars: The Clone Wars (جنگ ستارگان: جنگ کلون‌ها) و سریال انیمیشنی Star Wars Rebels (جنگ ستارگان شورشیان) بودیم. با این حال، این برای اولین‌بار است که شخصیت دارث ماول پس از اتفاقات فیلم The Phantom Menace، در یکی از فیلم‌های دنیای جنگ ستارگان ظاهر می‌شود. ساموئل ویتور صداپیشگی شخصیت دارث ماول در فیلم Solo: A Star Wars Story را بر عهده داشته است.

آلدن ارنرایک در نقش هان سولو، دونالد گلاور در نقش لاندو کالریسیان، امیلیا کلارک در نقش کی-را، وودی هارلسون در نقش توبی بکت، پل بتانی در نقش درایدن واس، جوناس سوآتامو در نقش چوباکا، تندی نیوتون در نقش وال، وارویک دیویس در یک نقش نامشخص، جان فاورو در نقش ریو (صداپیشگی) و فیبی والر-بریج در نقش دروید L3-37، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Solo: A Star Wars Story حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی فیلم Han Solo بر عهده ران هاوارد بوده است. لارنس کاسدان به همراه جان کاسدان، پسر وی، کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند.

تانی کال

برگرفته از Comicbookmovie

زومجی

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *