حضور نوکیا در کنگره جهانی موبایل 2018

کمپانی فنلاندی HMD سال 2017 را از همان ابتدا با قدرت آغاز کرد و گوشی نوکیا 6 (2018) را در روز 5 ژانویه روانه بازار نمود، اما متأسفانه این شرکت در نمایشگاه CES حضور بسیار کم رنگی داشت. خوشبختانه این روند در سال 2018 قرار نیست تکرار شود و این طور که یوگو سرویکاس (Juho Sarvikas) از مسئولان ارشد HMD گفته، این شرکت در کنگره جهانی موبایل بارسلون (MWC) حضور فوق العاده ای خواهد داشت.

آقای سرویکاس از اعضای کهنه کار نوکیا محسوب می شود و از سال 2006 به این شرکت پیوسته و رهبری مراحل توسعه نوکیا E66 را بر عهده داشته است. بنابراین وی بسیار با تجربه است و نباید انتظار داشته باشیم که قبل از شروع رویدادی با اهمیت همچون MWC، برنامه های شرکت را به طور کامل فاش کند! اما با تمام این احوال می توان حدس و گمان هایی را مطرح کرد.

گوشی نوکیا 9 که پرچمدار بعدی نوکیا با دوربینی چهار لنزه می باشد، از اصلی‌ترین محصولاتی است که انتظار می رود در MWC 2018 حضور داشته باشد. البته در کنار این گوشی قدرتمند، یک محصول رده پایین هم احتمالاً معرفی خواهد شد. این طور که شنیده شده، این محصول رده پایین می تواند نوکیا 1 با سیستم عامل اندروید گو و یا نسخه احیا شده ای از سری گوشی های آشا (Asha) باشد.

البته در کنار تمام موارد فوق، سال 2018 می تواند فرصت بسیار خوبی برای تازه کردن سری گوشی های نوکیا 5 و نوکیا 6 باشد. در مورد دیگر مدل های نوکیا هم با توجه به اینکه سال گذشته، نسخه جدیدی از آن ها منتشر شده و هنوز زمان زیادی از عرضه آن ها نگذشته است، انتظار نمی رود نسخه جایگزینی برایشان معرفی شود.

تانی کال

برگرفته از gsmarena

دیجی رو

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *