حضور ویلا فیتزجرالد در فیلم رمان The Goldfinch

ویلا فیتزجرالد (Willa Fitzgerald) درحال مذاکره برای بازی در نقش کیتسی باربر (Kitsey Barbour) در فیلمی است که قرار است تا براساس رمان The Goldfinch «فنچ طلایی» ساخته شود؛ این فیلم قرار است تا با همکاری دو کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) و استودیو آمازون (Amazon Studios) ساخته شود.

انسل الگورت (Ansel Elgort) در این فیلم قرار است تا نقش تئو (Theo) را ایفا کند و بازیگر فیلم Dunkirk «دانکرک»، یعنی آنورین برنارد (Aneurin Barnard) نیز قرار است تا شخصیت بوریس (Boris) را در این فیلم که به کارگردانی جان کرولی (John Crowley) است، ایفا کند. کمپانی برادران وارنر تاکنون هیچ نظری درباره‌ی بازیگران این پروژه نداشته است.

همان‌طور که قبلا ذکر شد، این فیلم قرار است تا براساس رمان The Goldfinch ساخته شود؛ این رمان که تاکنون موفق به کسب جایزه‌ی پولیتزر نیز شده است، به نویسندگی دونا تارت است. داستان این رمان درباره‌ی مرد جوانی به نام تئودور دکر (Theodore Decker) است که از حادثه‌ی تروریستی بمب گذاری در یک موزه‌ی هنری جان سالم به‌در برده است ولی او در این حمله مادر خود را از دست می‌دهد. از آن زمان به بعد، او درگیر حوادث و ماجراهای مختلفی می‌شود و پس از چند وقت متوجه می‌شود که در شهر لس‌آنجلس به همراه پدرش زندگی می‌کند و درگیر جعل آثار هنری شده است.

اوایل امسال استودیو آمازون تصمیم گرفت تا دارایی مربوط به این فیلم را با کمپانی برادران وارنر شریک شود؛ تولید این فیلم قرار است تا از اوایل سال ۲۰۱۸ آغاز شود. براساس بخشی از این قرارداد، کمپانی آمازون قرار است تا بیش از یک سوم بودجه مربوط به ساخت فیلم را بپردازد که توسط افراد داخل این کمپانی، تخمین زده می‌شود که مبلغی حدود ۴۰ میلیون دلار باشد؛ و در ازای این مبلغ، شرکت آمازون حق انتشار این فیلم در سرویس پرایم (Prime) خودش را به‌دست می‌آورد. این فیلم قرار است تا برای سینمای خانگی نیز عرضه شود و شرکت برادران وارنر نیز قرار است تا این فیلم را در سینماهای سراسر جهان به نمایش بگذارد.

فیتزجرالد قرار است تا اولین نقش بزرگ خودش را در این فیلم ایفا کند؛ او تاکنون برای بازی در سریال‌های شبکه‌ی MTV، مانند سریال Scream «جیغ»، Alpha House «خانه آلفا» و سریال Little Women «زنان کوچک» که یک سریال کوتاه مربوط به BBC است و قرار است تا در آینده پخش شود، شناخته می‌شود.

تانی کال

برگرفته از Variety

سینماگیمفا

برچسب‌ها
insta-tanikal
  • Finn Wolfhard

    پیوستن فین وولف‌هارد به فیلم The Goldfinch

    پیوستن فین وولف‌هارد به فیلم The Goldfinch ستاره جوان فیلم IT و مجموعه Stranger Things به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *