حضور ﺟﯿﻤﺰ ﻓﺮﺍﻧﮑﻮ در ﺍﺳﭙﯿﻦﺁﻑ مردان ایکس؛ Multiple Man

در کمال تعجب، ساعتی پیش شنیدیم کـه کمپانی فاکس قرن بیستم کار بر روی پروژه مدت ها در حال توسعه Multiple Man، فیلم انفرادی مرد چندگانه را آغاز کرده و گفته شده کـه ﺟﯿﻤﺰ ﻓﺮﺍﻧﮑﻮ ستاره اصلی آن خواهـد بود. موفق های فیلم سینمایی Deadpool در سال گذشته میلادی و Logan طی بهار سال جاری به نظر می رسد که موجب بزرگ تر شدن دنیای مردان ایکس کمپانی فاکس شده است. تنها در این نقطه؛ کمپانی Fox طی دو سال آینده چندین فیلم جدید از فرانچایز X-Men را به گیشه می رساند، از جمله ﺍﺳﭙﯿﻦﺁﻑ مردان ایکس New Mutants (ﺟﻬﺶﯾﺎﻓﺘﻪﻫﺎی جدید)، ادامه بدون عنوان Deadpool، قسمت جدید از داستان اصلی کـه X-Men: Dark Phoenix (مردان ایکس: ققنوس سیاه) نام دارد و نیز Gambit (گامبیت). در کنار این ها خبرهایی هم از Multiple Man می شنویم که نوید گسترده شدن دنیای مردان ایکس را می دهد.ﺟﯿﻤﺰ ‏«ﺟِﯿﻤﯽ‏» ﺁﺭﺗﻮﺭ ﻣَﺪﺭﯾﮑﺲ معروف به مرد چندگانه توسط ﻟﻦ ﻭﯾﻦ ﻭ ﮐﺮﯾﺲ ﮐﻠﯿﺮﻣﻮﻧﺖ ﻧﻮﯾﺴﻨﺪﻩ ﻭ ﺟﺎﻥ ﺑﻮﺷﻤﺎ ﻃﺮﺍﺡ ﺧﻠﻖ ﺷﺪﻩ و ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﺑﺎﺭ ﻓﻮﺭﯾﻪ ۱۹۷۵ ﺩﺭ ﺷﻤﺎﺭﻩٔ ۴ ﺟﺎﯾﻨﺖ ﺳﺎﯾﺰ ﻓَﻨﺘﺴﺘﯿﮏ ﻓﻮﺭ (Giant-Size Fantastic Four) ﺣﻀﻮﺭ ﭘﯿﺪﺍ ﮐـﺮﺩ. ﻣﺮﺩ ﭼﻨﺪﮔﺎﻧﻪ یک ﺟﻬﺶﯾﺎﻓﺘﻪ است کـه ﺑﺎ ﺗﻮﺍﻧﺎﯾﯽﻫﺎﯼ ﺍﺑﺮﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺩﻧﯿﺎ ﺁﻣﺪﻩ ﺍﺳﺖ. ﺍﻭ ﻗﺎﺩﺭ ﺑﻪ ﺗﮑﺜﯿﺮ فیزیکی ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﯾﮑﺴﺎﻥ ﺍﺯ ﺧﻮﺩﺵ ﺩﺭ ﮐﺴﺮﯼ ﺍﺯ ﺛﺎﻧﯿﻪ ﻣﯽﺑﺎﺷﺪ. ﻫﺮ ﯾﮏ ﺍﺯ ﮐﭙﯽﻫﺎ ﺩﺍﺭﺍﯼ ﺗﻔﮑﺮ، ﺍﺣﺴﺎﺱ ﻭ ﻋﻤﻠﮑﺮﺩﯼ ﻣﺴﺘﻘﻞ ﺍﺳﺖ، ﺍﮔﺮ ﭼﻪ ﻫﻤﻪ ﺁﻥﻫﺎ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﺩﻭﺭﺁﮔﺎﻫﯽ ﺍﺯ ﺷﮑﻞﮔﯿﺮﯼ ﺍﻭﻟﯿﻪ ﺗﺎ ﺟﺬﺏ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺑﺎ ﯾﮑﺪﯾﮕﺮ ﺍﺭﺗﺒﺎﻁ ﺩﺍﺭﻧﺪ. ﻫﺮ ﯾﮏ ﺍﺯ ﻧﺴﺨﻪﻫﺎﯼ ﺍﯾﺠﺎﺩ ﺷﺪﻩ، ﺩﺍﺭﺍﯼ ﺗﻮﺍﻧﺎﯾﯽ ﻧﺴﺨﻪ ﺍﺻﻠﯽ ﺧﻮﺩ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻭ ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺁﻥﻫﺎ ﻧﯿﺰ ﺑﺎ ﺍﺭﺍﺩﻩ ﺧﻮﺩ ﻗﺎﺑﻠﯿﺖ ﺗﮑﺜﯿﺮ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺩﺍﺭﻧﺪ. ﺍﯾﻦ ﻧﺴﺨﻪﻫﺎ ﺗﺎ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﻣﺪﺭﯾﮑﺲ ﺍﺭﺍﺩﻩ ﮐﻨﺪ ﻭﺟﻮﺩ ﺧﻮﺍﻫﻨﺪ ﺩﺍﺷﺖ! این شخصیت بعد از معرفی در تعدادی نمایش انیمیشنی و بازی ویدیویی مشاهـده شد، و حتی یک بار او را در فیلم لایو-اکشن X-Men: The Last Stand (مردان ایکس: آخرین ایستادگی) ملاقات کردیم. حـال او قرار است صاحب فیلم انفرای خودش شود.

ساعتی پیش وبسایت ددلاین یک گزارش جالب توجه برای طرفداران مردان ایکس منتشر کرد، طبق این گزارش کمپانی فاکس در حال توسعه یک فیلم انفرادی برای مرد چندگانه است که ﺟﯿﻤﺰ ﻓﺮﺍﻧﮑﻮ یکی از ستارگان آن خواهد بود. در کنار یکی از خالقان دنیای مردان ایکس (ساده تر XCU) ﺳﯿﻤﻮﻥ ﮐﯿﻨﺒﺮﮒ، گفته شده کـه خود ﻓﺮﺍﻧﮑﻮ هم از ﺗﻬﯿﻪﮐﻨﻨﺪﻩٔهای فیلم Multiple Man خواهد بود.

Multiple Man

تا اینجا معلوم نیست که چه کسی قرار است Multiple Man را کارگردانی کند، اما گفته شده که ﻓﯿﻠﻢﻧﺎﻣﻪ آن توسط ﺍَﻻﻥ ﻫﺎﯾﻨﺒﺮﮒ نوشته شده است. ما این نویسنده را بیشتر به خاطر همکاری در نگارش ﻓﯿﻠﻢﻧﺎﻣﻪ Wonder Woman (زن شگفت انگیز) می شناسیم که از بهترین عناوین ابرقهرمانی چند سال اخیر بوده و حالا احتمالا یک شاهکار هم برای کمپانی فاکس نوشته است. تعدادی از اپیزودهای سریال درام-پزشکی و مشهور Grey’s Anatomy (ﺁﻧﺎﺗﻮﻣﯽ ﮔﺮﯼ) و سریال The Catch هم حاصل تراوش های قلم او هستند.

هنوز اطلاعات چندان دقیقی از پروژه سینمایی Multiple Man نداریم اما انتظار می رود که طی چند روز آینده خبرهای بیشتری از آن بشنویم.

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *