خانه ورزش اخبار ورزش حمله برانکو به رکورد راجرز

حمله برانکو به رکورد راجرز

0

توافق با برانکو برای تمدید قرارداد، خبر خوبی برای پرسپولیس بود. تیمی که لیگ چهاردهم با کلکسیونی از مدیران و مربیان مختلف، تبدیل به بی‌ثبات‌ترین نیمکت لیگ برتر شد. در فصل ۹۳/۹۴ دایی، درخشان و برانکو به عنوان مربیان ثابت و عبدی و پانادیچ به عنوان مربیان موقت روی نیمکت پرسپولیس نشستند. حالا بعد از گذشت تقریبا سه سال، پرسپولیس باثبات‌ترین نیمکت لیگ برتر را دارد و می‌خواهد این ثبات را تمدید کند.

برانکو، به لحاظ ماندگاری با ثبات‌ترین مربی فعلی لیگ برتر محسوب می‌شود. او اواخر لیگ چهاردهم روی نیمکت پرسپولیس نشست و هنوز، در این تیم حضور دارد. بعد از او رضا مهاجری سرمربی پدیده که ابتدای لیگ پانزدهم سرمربی این تیم شد، در رده دوم است. شفر، فیروز کریمی و مرزبان هم تازه‌ترین مربیان لیگ روی نیمکت تیم‌های‌شان هستند. اگر اتفاق عجیبی نیفتد، برانکو تا آخر فصل در پرسپولیس می‌ماند و توافق اخیر باشگاه با او، یعنی آن‌ها می‌خواهند برای یک یا چند سال دیگر هم این مسیر را ادامه دهند.

ثبات پرسپولیس، نتیجه خوبی هم برای آن‌ها داشته و برانکو در صورت قهرمانی این فصل، در کنار آلن راجرز با دو قهرمانی و یک نایب قهرمانی تبدیل به پرافتخارترین مربی خارجی سرخپوشان خواهد شد. افتخاراتی که با تمدید قرارداد برانکو، شاید برای سال‌های بیشتری ادامه داشته باشد و او را از راجرز هم جلوتر ببرد.

تانی کال

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *