خانه ورزش اخبار ورزش حمله دوباره سیدجلال به صدر

حمله دوباره سیدجلال به صدر

0

حمله دوباره سیدجلال به صدر

ثبات بزرگترین خصوصیت جلال حسینی است. مدافعی که همیشه، پای ثابت بهترین‌های لیگ بوده و این فصل هم با وجود مصدومیت طولانی، بازگشتی موفق به لیگ برتر داشت. حسینی فصل پیش نمرات فوق العاده‌‌ای از تیم آنالیز نود گرفت و بهترین بازیکن لیگ بود. فصل پیش از آن هم او به صورت مشترک با مهدی رحمتی و داریوش شجاعیان، در رده چهارم قرار گرفت. این فصل سیدجلال، شروع خوبی نداشت اما خیلی زود توانست به روند همیشگی خودش برگردد.

سیدجلال که هفته‌های ابتدایی مصدوم بود، در تنها بازی فصل مقابل سیاه جامگان، نمره نه چندان خوب ۳،۵ را دریافت کرد. نمره‌ای که او را در کنار سیامک نعمتی، در جایگاه بدترین نمرات پرسپولیس قرار می‌داد. با این وجود، سیدجلال خیلی زود اوضاع را عوض کرد و در دو بازی اخیر، نمرات بسیار خوبی گرفت تا به جای قعر، در صدر بهترین بازیکنان پرسپولیس قرار بگیرد.

حسینی با میانگین نمرات ۲،۵، حالا تبدیل به بهترین بازیکن پرسپولیس شده و کمتر بازیکنی در لیگ برتر، بهتر از او امتیاز گرفته است. در حال حاضر، کیانی با نمره ۲،۴۴ بهترین بازیکن لیگ است، فرشاد محمدی‌مهر با نمره ۲،۴۵ در رده دوم قرار دارد و پیام نیازمند با نمره ۲،۵ مشابه سیدجلال، سومین بازیکن برتر لیگ محسوب می‌شود.

حسینی برای قرار گرفتن در لیست بهترین‌های لیگ، باید ۵ بازی بعدی را برای پرسپولیس به میدان برود تا در بیش از پنجاه درصد بازی‌های تیمش شرکت کرده باشد، اما خیز بلند او در بازی‌های اخیر و نمراتی که گرفته، نشان می‌دهد کاپیتان سرخپوشان این فصل هم یکی از مدعیان اصلی عنوان برترین بازیکن لیگ خواهد بود.

تانی کال

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *