خالقان «وست‌ورلد» سریال علمی-تخیلی دیگری برای آمازون می‌سازند

«جاناتان نولان» پس از تجربه موفقیت‌آمیز نویسندگی در سریال «مظنون» شبکه CBS، سریال محبوب «وست‌ورلد» را با همکاری «لیزا جوی» در شبکه HBO استارت زد. اکنون به نظر می‌رسد که این زوج تلویزیونی جایگاه خود را یافته‌اند و قصد دارند سریال علمی-تخیلی دیگری برای سرویس استریمینگ آمازون بسازند.

به گزارش هالیوود ریپورتر، نولان و جوی سریالی بر اساس رمان «Peripheral» نوشته «ویلیام گیبسون» برای آمازون می‌سازند. داستان سریال در سال‌های آینده و در شهر آرکانزاس می‌گذرد و زندگی زنی به نام «فلین فیشر» را روایت می‌کند که با یک پرونده آدم‌ربایی مرموز سر و کار پیدا می‌کند. قصه این سریال سایبرپانکی و معمایی توصیف شده است.

هنوز خبری در مورد بازیگران منتشر نشده اما این سریال نشان می‌دهد که آمازون به سمت سریال‌های عامه‌پسند‌تر گرایش پیدا کرده است. آمازون پس از کسب جوایزی چند با عناوینی که مخاطب خاص را هدف گرفته بود، اکنون تولید سریال‌های جنجالی و بزرگ را در دستور کار خود قرار داده، چنانکه چندی پیش اعلام شد که آنان برای تولید سریالی بر اساس کتاب «ارباب حلقه‌ها» 1 میلیارد دلار هزینه خواهند کرد.

رقیب اصلی آمازون در حال حاضر سرویس نت‌فلیکس است و احتمالاً در آینده نزدیک سرویس‌های استریمینگ اپل و دیزنی. با توجه به اینکه این هفته اعلام شد شمار مشترکین نت‌فلیکس از 125 میلیون گذر کرده، به نظر می‌رسد که آمازون و دیگر سرویس‌ها مسیر سختی برای به چنگ آوردن تاج سلطنت در پیش داشته باشند، مسیری که با به خدمت گرفتن نویسندگان بااستعدادی چون نولان به مراتب هموارتر می‌شود.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *