خانه بازی اخبار خالق بازی The Last Guardian قصد دارد ساخت عنوان بعدی خود را هر چه زودتر به پایان برساند

خالق بازی The Last Guardian قصد دارد ساخت عنوان بعدی خود را هر چه زودتر به پایان برساند

0

همانطور که عنوان خبر گویای همه چیز است، آقای «فومیتو اوئدا» (Fumito Ueda) خالق بازی The Last Guardian به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد تا بازی در حال ساخت خود را هر چه زودتر به اتمام برساند.

با اینکه «فومیتو اوئدا» (Fumito Ueda) یکی از نابغه‌های حال حاضر در صنعت بازی‌های رایانه‌ای است، اما دو ویژگی به شدت ناخوشایند دارد که یکی از آن‌ها کند بودن و دیگری اهمیت نداشتن زمان برای او است. به همین دلیل بود که در طی سال‌های متمادی تنها شاهد ساخت و طراحی سه بازی ICO ،Shadow of the Colossus و The Last Guardian از جانب او بوده‌ایم که آخرین ساخته‌اش یعنی بازی The Last Guardian در اواخر سال 2016 میلادی برای کنسول نسل هشتمی پلی استیشن 4 منتشر شد.

در باب بی‌اهمیت بودن گذر زمان و وقت برای اوئدا، دانستن همین نکته کافیست که بعضا عناوین ساخته شده توسط او بارها با تاخیرهای پی در پی مواجه شده‌اند که حتی کار ساخت برخی از آن‌ها مانند بازی The Last Guardian به نسل بعدی بازی‌های رایانه‌ای کشیده شد. البته او در این باره، وجود سختی‌ها و مشکلات متعدد در راه ساخت این عناوین را دلیل تاخیر‌های این عناوین یاد کرد. اما او به تازگی در مصاحبه‌ای اعلام کرده است که قصد دارد به کار خود سرعت ببخشد و روند ساخت آخرین بازی در حال ساخت خود که تاکنون اطلاعات اندکی از آن به بیرون درز کرده است را با سرعت هر چه تمام‌تر به اتمام برساند. به هر حال این خبر می‌تواند برای طرفداران بسیار جالب و خوشحال کننده باشد چرا که به گفته آقای اوئدا مجبور نیستند که زمان زیادی را برای تجربه عنوان جدید او به انتظار بایستند.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *