خالق Breaking Bad دیگر قصد کار روی ماجراهای این مجموعه را ندارد

سریال برکینگ بد (Breaking Bad) را می‌توان یکی از بهترین آثار تلویزیونی سال‌های اخیر دانست؛ مجموعه‌ای تماشایی که ماجراهای والتر وایت، جسی پینکمن و شخصیت‌های دیگر داستان خود را به جذاب‌ترین شکل ممکن روایت می‌کرد و طرفداران زیادی به‌دست آورد. اکنون با نزدیک‌شدن به زمان نمایش ال کامینو: فیلم برکینگ بد (El Camino: A Breaking Bad Movie)، خالق این مجموعه از خداحافظی خود با آن صحبت کرده است.

وینس گیلیگان هرچند پیش از برکینگ بد هم کارهای متعددی انجام داده بود، ولی محبوبیت او در زمان پخش این مجموعه از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ به اوج خود رسید. گیلیگان سپس به‌همراه پیتر گولد به‌سراغ تولید مجموعه‌ای جانبی تحت عنوان بهتره با ساول تماس بگیری (Better Call Saul) رفت و در آنجا هم موفق بود. ولی این پایان کار او با برکینگ بد نبوده است و به‌زودی شاهد نمایش فیلم سینمایی ال کامینو خواهیم بود که ارتباط مستقیمی با سریال این مجموعه دارد.

هرچند طرفداران برکینگ بد منتظر ماجراهای بعدی آن هستند، ولی به‌نظر می‌رسد حداقل تا مدتی نامعلوم خبری از گیلیگان در ساخت آثار مرتبط با مجموعه نباشد و او قصد دارد به‌سراغ تولید کارهایی کاملاً متفاوت نسبت به برکینگ بد برود؛ موضوعی که گیلیگان در گفتگوی اخیر خود به آن اشاره کرده است:

در حال حاضر دیگر قصد تولید هیچ اثری را در دنیای برکینگ بد ندارم. نمی‌خواهم خودم را سطح بالا نشان بدهم و ناز کنم، ولی به دنبال کارهای جدیدی هستم. البته این حرف‌ها را بعد از پایان برکینگ بد هم زده بودم و آن زمان هم می‌گفتم دیگر قصد ادامه‌ی این کار را ندارم، ولی اتفاقات دیگری رخ داد.

موفقیت مثل یک دستبند طلایی است. از طرفی حس و حال خوبی دارد و از طرف دیگر هم شما را اسیر و درگیر خود می‌کند و ترجیح می‌دهید همان مسیر قبلی را ادامه دهید که راحت‌تر و با ریسک کمتری همراه است.

شما همیشه باید به حرف دلتان گوش کنید و الآن هم فکر می‌کنم بهترین کار این باشد که برای پروژه‌ی بعدی خود به‌سراغ چیز کاملاً جدیدی بروم. می‌توانم باز هم در دنیای برکینگ بد باقی بمانم و داستان‌های آن را روایت کنم، ولی تولید پروژه‌ی جدید را در حال حاضر ترجیح می‌دهم.

درحالی‌که سریال بهتره با ساول تماس بگیری به‌سراغ یکی از شخصیت‌های جالب برکینگ بد رفته بود و مسیر تغییر و تحول جیمی مک‌گیل به‌سمت تبدیل شدن به ساول گودمن را با بازی باب ادنکرک روایت می‌کرد، فیلم ال‌کامینو قرار است به شخصیت جسی پینکمن (با بازی آرون پال) بپردازد و ماجراهای پیرامون او را پس از اتفاقات برکینگ بد نمایش دهد. گیلیگان در ادامه‌ی صحبت‌های خود از این می‌گوید که می‌تواند برای تک‌تک شخصیت‌های دنیای برکینگ بد سریال‌ها یا فیلم‌های سینمایی جدیدی تولید کند و همه‌ی آن‌ها پتانسیل بالایی دارند و بازیگرهای فوق‌العاده‌ای هم ایفاگر نقش این شخصیت‌ها بوده‌اند، ولی پروژه‌ی جدید برای او جذاب‌تر است و شاید بتواند در همین کار جدید هم از بعضی بازیگران برکینگ بد استفاده کند:

کار ما مثل کندن معدن است و در اینجا سوالی پیش می‌آید: آیا باید همین معدن فعلی (برکینگ بد) را تا انتها بکنیم و همین‌طور پایین برویم، یا به‌جای آن سراغ معادن جدیدی برویم و یک‌بار دیگر از نو تلاش کنیم؟ من قصد دارم به‌سراغ یک معدن تازه بروم و در عین حال تمایل زیادی دارم که از بازیگران برکینگ بد و بهتره با ساول تماس بگیری هم استفاده کنم.

تانی کال

برگرفته از GameSpot

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *