خالق Runaways سریال آن را ﺷﮕﻔﺖﺍﻧﮕﯿﺰ می داند!

ﺑﺮﺍﯾﺎﻥ ﮐِﯽ. ﻭﺍﻥ خالق سری کتاب های مصور مشهور Runaways (ﻓﺮﺍﺭﯼها) در تازه تریـن صحبت هایش سریالی که بـر اساس کتاب های مصور او ساخته شده را مورد تحسین قرار داده است؛ او این سریال را “ﺷﮕﻔﺖﺍﻧﮕﯿﺰ” خوانـد که واقعا هم است. نویسنده مشهور ﻭﺍﻥ با همکاری هنرمند نامدار ﺁﺩﺭﯾَﻦ ﺍِﻟﻔﻮﻧﺎ در سال ۲۰۰۳ سری کمیک نوجوان پسند Runaways را افتتاح کردند. این کمیک ها قبلا قرار بود تبدیل به یک فیلم سینمایی زیر پرچم دنیای سینمایی مارول (MCU) شود، اما زمانی که مـارول تصمیم گرفت تمام تمرکز خودش را بر روی انتقامجویان بگذارد تغییراتی در برنامه ها ایجاد شد و نسخه سینمایی Runaways به تاریخ پیوست.امـا پروژه لایو-اکشن Runaways برای همیشه منتفی نشد و مانند پروژه Inhumans (ناانسان ها) یک خانه جدید پیدا کرد، آن هم در رسانه اینترنتی Hulu، و تبدیل شد به یک مجموعه تلویزیونی کـه ﺟﺎﺵ ﺷﻮﺍﺭﺗﺰ و ﺍﺳﺘﻔﻨﯽ ﺳﻮﺝ شورانرهـای آن هستند. بعد از جمع کردن چند بازیگر درجه یک دور هم مانند ﺟﯿﻤﺰ ﻣﺎﺭﺳﺘﺮﺯ (Buffy alum)، این سریال در ماه فوریه ۲۰۱۷ وارد فاز تولید شد. تصویربرداری رسمی Runaways در ماه اکتبر به پایان رسید و اولین سه اپیزود آن هفته گذشته به دست طرفداران رسید که احتمالا تاکنون موفق به تماشای آن شده ایـد.

ﺑﺮﺍﯾﺎﻥ ﮐِﯽ. ﻭﺍﻥ خالق این سری کمیک بوک، پیش از اظهار داشته که اعتقادش این است “ﻓﺮﺍﺭﯼها ‘والدین ناخوانده’ ایده آل خودشان را در ﺟﺎﺵ ﺷﻮﺍﺭﺗﺰ و ﺍﺳﺘﻔﻨﯽ ﺳﻮﺝ یافته اند” و با اشتیاق گفته بود کـه “اولین اپیزود سریال شبیه به کمیک ﺁﺩﺭﯾَﻦ ﺍِﻟﻔﻮﻧﺎ به نظر می رسد!” و حالا در تازه ترین صحبت هایش با وبسایت هالیوود ریپورتر، او کلمات خیلی جالب تری برای تحسین این سریال اقتباس شده از اثرش به کار بـرده است: “وقتی که در خلق کتاب کمک کردم، خیلی به سن بازیگران سریال Runaways نزدیک بودم. حال، من همسن اولیای آنها هستم. وقتی من بچه های واقعی خودم را به پشت صحنه بردم تا بچه های خیالی من را ملاقات کنند، این خیلی عجیب بود که آنها را دیدیم. از این جالب تر نمی شد. آنها خیلی خوب هستند. حسش مانند این است که آنها درست ورقه های کتاب را پاره کرده اند. شگفت انگیز است.

خالق Runaways سریال آن را ﺷﮕﻔﺖﺍﻧﮕﯿﺰ می داند!

کـاملا واضح است که آقای وان عاشق کیکی که ﺟﺎﺵ ﺷﻮﺍﺭﺗﺰ و ﺍﺳﺘﻔﻨﯽ ﺳﻮﺝ با هم و بر اساس دستور عمل ارائه شده توسط خود او پخته اند شده است. وقتی خالق یک کتاب مصور از سریال یـا فیلم اقتباسی از اثرش با این وضوح تعریف و تمجید می کند، واقعا دیگر جایی برای بحث نمی ماند چون در دنیا هیچ کس بهتر از وان نمی داند نسخه واقعی شخصیت های Runaways باید چگونه باشند. این سریال قطعا مورد پسند عاشقان این سری کتاب های مصور قرار گرفته است.

البته بایـد اشاره کنیم که سریال Runaways دقیقا مانند نسخه روی ورق خودش نیست و چند تغییر در آن ایجاد شده ولی شباهت های زیادی دارد. برای نمونه، فرقه پدر و مادرهای شیطانی که بعنوان پراید (The Pride) شناخته می شوند در سریال قدرت های فراانسانی ندارند اما در کتاب های مصور کاملا برعکس این است. اما ظاهرا این تغییرات مورد پسند خالق مجموعه قرار گرفته، پس طرفداران هم آن را دوست دارند. جدا از تمام این حرف ها، سریال Runaways واقعا جالب و تماشایی است، پیشنهاد می کنیم برای تماشای آن چند ساعتی وقت بگذارید.

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *