شبکه ی HBO چند وقت پیش اعلام کرد که برنامه هایی برای زنده نگه داشتن جهان سریال «Game of Thrones» دارد و قرار است در قالب اسپین آف، به گشت و گذار بیشتر در دنیای سریال بپردازد. خبرها حاکی از این است که این سریال به قبل از ماجرا های 8 فصل سریال اصلی می پردازد و داستان گذشته ی شخصیت ها، چگونگی سیرتاریخی برخی وقایع آن و… می پردازد. اما اگر شبکه ی مذکور این کار را با سریال محبوبی چون «The Sopranos» انجام دهد چه اتفاقی می افتد؟

پایگاه خبری EW به تازگی و در دهمین سالگرد سریال «سوپرانوس» با خالق آن یعنی « David Case » مصاحبه ای ترتیب داده است و درمورد اپیزود نهایی سریال سوالاتی از این شخص پرسیده است. خبرنگاران این پایگاه خبری درمورد عصر بازسازی ها، اسپین آف ها و ادامه ساختن های تلویزیون و سینما صحبت کردند و از کارگردان سریال پرسیدند که آیا دوست دارد بار دیگر سریال خود را احیا نماید؟همان طور که حدس می زنید این شخص بیان نمود که هرگز دوست ندارد سریال پر افتخار خود را با تیم جدیدی به تلویزیون بازگرداند.

من هرگز دوست ندارم شاهد چنین چیزی باشم. اینکه دوباره تیم بازیگری انتخاب کنم؟همگان سن و سالی ازشان گذشته و دیگر نمی توان اعضای بازیگری را با یکدیگر هماهنگ کرد.

بعد از این پاسخ خبرنگاران با تعجب به ادامه ی صحبت های او گوش دادند و وی در کمال ناباوری بیان کرد که یک راه برای بازگرداندن سوپرانوس به تلویزیون وجود دارد و آن هم ساختن سریالی است که به پیشینه ی اتفاقات سریال بپردازد و به نوعی قبل از اتفاقات سریال را به تصویر بکشد.

تنها یک راه برای کار مجدد بر روی سریال وجود دارد و آن هم ساخت یک پیشینه از آن است. دنباله ساختن و ادامه دادن سریال به هیچ وجه ممکن نیست و  من ایده های برای یک سریال احتمالی پیرامون جهان سوپرانوس دارم ولی هرگز نمی توانم فرم جدیدی را برای بازگرداندن آن متصور شوم.

برای شفاف سازی با سران شبکه ی HBO صحبت شد و این افراد بیان کردند که در حال حاضر هیچ برنامه ای برای بازگرداندن سوپرانوس به دنیای تلویزیون ندارند و کارگردان سریال تنها به یک پرسش خبرنگاران پاسخ داده است. اگر این شخص با شبکه ی HBO به توافق برسد بدون شک خبر هیجان انگیزی برای هواداران سریال مذکور خواهد بود.

سریال سوپرانوس در سال 1999 کار خود را آغاز نمود و با 6 فصل در سال 2007 به کار خود پایان داد. این سریال درام و جنایی روایتگر خانواده ای مافیایی به رهبری «تونی سوپرانو» با ایفای نقش «جیمز گاندولفینی» می باشد که درگیر جرم و جنایت های سازماندهی شده و پنهانی هستند. از جمله بازیگران این سریال می توان به «لورین براکو ، ادی فالکو ، مایکل امپریولی و تونی سیریکو» اشاره کرد. بسیاری از منتقدان سینما و تلویزیون سریال مذکور را یکی از برترین آثار تاریخ تلویزیون به حساب آورده و شخصیت «تونی سوپرانو» را به عنوان ماندگار ترین چهره ی تلویزیون بر شمرده اند.

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *