شرکت طراحی و معماری BONE Structure، با الهام از صنعت هوا-فضا، خانه ای کم مصرف با ویژگی های تکنولوژی ثبت شده این شرکت مبنی بر ساختمان استیل را اوکلند کالیفرنیا طراحی کرده اند. ویژگی های این ساختمان شامل فناوری ها و مواد اولیه پایداری می شود که علاوه بر ایجاد سازگاری بالای این خانه با محیط زیست ، ساختمانی با طول عمر زیاد، پایدار و با دوام را پدید آورده است.

این خانه دارای پوشش عایق حرارتی از جنس پلی اورتان با پایه سویا بوده که به طور کاملا بهینه از هدر رفت انرژی حرارتی جلوگیری کرده و بطور کلی کنترل دمایی فضای داخلی خانه را به شکل کارآمد فراهم می آورد. این تکنولوژی توسط خود شرکت BONE Structure به ثبت رسیده و به صرفه جویی افراد در هزینه های انرژی گرمایشی و سرمایشی منازل تا ۹۰ درصد کمک می کند.

تمامی خانه های طراحی شده توسط BONE Structure دارای نوع معماری پلان باز یا آزاد، بدون دیوارهای باربر (جرز) بوده که با داشتن پنجره هایی بزرگ، امکان ورود مقدار زیادی نور خورشید روز به داخل فضای داخلی خانه را فراهم می کند.

خانه مورد بحث که در حال حاضر برای فروش گذاشته، دارای پنجره هایی از کف تا سقف بوده که چشم انداز ساحل و دره های منطقه Oakland Hills را پوشش می دهند. این خانه دارای ۵ اتاق خواب، چهار حمام، یک اتاق نشیمن، یک اتاق کار، یک آشپزخانه و پارکینگی با دو جای پارک است که دسترس به آن از داخل خانه نیز امکان پذیر است.

vitrino

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *