خبر ساخته شدن فصل پنجم شرلوک از منبعی غافلگیر کننده

سریال «Sherlock» از شبکه BBC که اقتباسی از داستان‌های کارآگاهی شرلوک هولمز اثر آرتور کانن دویل است، فصل چهارم آن در سال ۲۰۱۷ توسط استیون موفات و مارک گیتیس ساخته شد. در این سریال بندیکت کامبربچ در نقش شرلوک هولمز و مارتین فریمن در نقش جان واتسون ایفای نقش می‌کنند. پس از پایان فصل چهارم در حال حاضر یک چشم انداز امیدوار کننده وجود دارد که فصل پنجم این مجموعه ممکن است زودتر از آنچه طرفداران انتظار داشتند منتشر شود.

این نکته از یک منبع غیر منتظره شنیده شده است. کریس جورجیو صاحب مغازه «Speedy’s Cafe» است، این مغازه کنار آپارتمان شرلوک و واتسون در خیابان بیکر استریت در صحنه فیلم‎برداری قرار دارد. جورجیو وظیفه تامین غذا و نوشیدنی برای بازیگران و عوامل فیلم را بر عهده دارد و در نتیجه نزدیک به افرادی است که در فرایند تولید این سریال فعالیت دارند. بر اساس اخبار منتشر شده از «Time Out» جورجیو گفته که ممکن است به زودی شاهد شروع فرایند تولید سریال «Sherlock» باشیم. او در مصاحبه با «Time Out» گفت:

احتمالاً نباید این را بگویم، اما من شنیده ام که آنها برای فصل پنجم باز خواهند گشت.

هنوز مشخص نیست که این به چه معناست، و جورجیو مشخص نمی کند که این اطلاعات را چگونه و از چه کسی شنیده است. بنابرین غیر‎ممکن است که بتوان از این جمله نتیجه‎گیری کرد یا متوجه شد این آرزوی تولیدکنندگان این مجموعه است یا برای آن برنامه‎ای دارند.

تا آنجا که می‎دانیم استیون موفات تا پیش از این درگیر پروژه «Doctor Who» بود و مارک گیتیس نیز همچنان مشغول است.  هر دوی آن ها در حال حاضر بر روی پروژه «Dracula» برای شبکه BBC مشغول به کار هستند و استیون موفات نیز در حال ساخت سریال «Time Traveler’s Wife» برای شبکه HBO است. در نتیجه با توجه به مشغله و پر بودن برنامه‎ی این دو سازنده‎ی برنامه‎های تلویزیونی، طرفداران ممکن است انتظارشان را با شنیدن این خبر بیش از حد بالا ببرند.

مارتین فریمن، در ماه فوریه در مورد وضعیت سریال «Sherlock» اظهار داشت که هیچ چیز در مورد بازگشت این سریال به او گفته نشده است و اعتراف کرد که بازی در نقش واتسون را بسیار دوست دارد و برای بودن در این مجموعه اشتیاق زیادی دارد.

مارتین فریمن افزود:

منظور من این هست که، بعد از فصل 4، همه ما می خواستیم برای مدت کوتاهی از این هیجان فاصله بگیریم. مردم بیش از هر چیز شرلوک را می خواهند، و من فکر می کنم این عالیست. و من خودم این را دوست دارم، اما الان تنها از جانب خودم صحبت می کنم، من مایلم مدتی وقفه ایجاد شود، و بعد با هیجان خاصی بازگردیم. این کار واقعاً دوست داشتنی است و باعث می شود مردم بیشتر به نمایش علاقه مند شوند. اما در غیر اینصورت گویا مردم تحت فشار هستند. می دانید منظورم چیست؟ مثل این است که شما هر بار مردم را متعجب و هیجان زده می کنید، اما اگر بیش از حد این کار را انجام دهید، آن ها از شما بیزار خواهند شد. و این یک مشکل است. البته این کار سخت است، چون انتظار می رود این نمایش بیش از این منتشر شود، بیش از چیزی که تا به حال دیده اید، اما در هر حال من خوش حالم که قرار است استراحت کنم.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *