خانه ورزش اخبار ورزش خلعتبری: سپاهان همیشه شیر است و خطرناک

خلعتبری: سپاهان همیشه شیر است و خطرناک

0

به نقل از ایسنا، محمدرضا خلعتبری پس از پیروزی ۴ بر صفر پدیده برابر سپاهان، با اشاره به این که دیدار سختی را پشت سر گذاشته‌اند، اظهار کرد: خیلی خوب بودیم و با دقت در ضربات آخر موفق شدیم نتیجه بسیار خوبی را ثبت کنیم. امیدوارم بتوانیم در ادامه هم همین‌طور مقتدرانه ظاهر شویم و به نتایج خوبی دست یابم. پدیده پتانسیل بالایی برای موفقیت در لیگ برتر دارد.

این مهاجم تیم پدیده افزود: هرچند پتانسیل بالایی داریم اما در رابطه با آینده قول نمی‌دهم، فقط می‌توان تاکید کرد که برای موفقیت تمام تلاش خود را خواهیم‌ کرد. امروز هم مهاجمان پدیده عالی کار کردند و در نهایت به نتیجه‌ای رسیدیم که لایقش بودیم.

خلعتبری در رابطه با این که در بازی مقابل تیم سابقش چه احساسی داشته است؟ تصریح کرد: دورانی که در اصفهان حضور داشتم یکی از بهترین دورانم بود. برای ذوب و سپاهان احترام خاصی قائلم. فراموش نکنید که سپاهان هم‌چون شیری ست که شاید پیر باشد اما همیشه شیر است. با سپاهان به قهرمانی‌های مختلفی دست یافتم و خاطرات خوبی دارم. به نتیجه امروزی که برای سپاهان رقم خورد نگاه نکنید زیرا قطعا این تیم در آینده دوباره به روزهای اوجش بازمی‎گردد.

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *