خلق آهنگ We Will Rock You در ویدیوی جدید فیلم Bohemian Rhapsody

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیوی جدیدی از فیلم Bohemian Rhapsody (حماسه کولی) منتشر شده است. در این ویدیو شاهد تمرین گروه راک کوئین (Queen) برای ضبط یک آهنگ جدید هستیم که در واقع پشت صحنه خلق آهنگ We Will Rock You را که یکی از محبوب‌ترین آهنگ‌های این گروه و تاریخ دنیای موسیقی است، نشان می‌دهد. در طول ویدیو شاهد زدن پا به زمین و سپس دست زدن اعضای گروه به‌جای نواختن هیچ موسیقی‌ای هستیم که این موضوع باعث جلب توجه فردی مرکوری با بازی رامی ملک، می‌شود. در ادامه شاهد نمایش اجرای زنده این آهنگ تاریخی هستیم. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:


ماه تیر امسال دومین تریلر رسمی فیلم Bohemian Rhapsody منتشر شد. علاوه بر این، کمپانی فاکس قرن بیستمپوستر جدیدی از این فیلم مورد انتظار را منتشر کرده که در واقع این پوستر برای تبلیغ فیلم Bohemian Rhapsody در سینماهای IMAX منتشر شده است که محوریت این پوستر روی اجرای زنده آهنگ We Will Rock You در طول فیلم است. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

کارگردانی فیلم Bohemian Rhapsody بر عهده برایان سینگر و دکستر فلچر، کارگردان فیلم Eddie the Eagle (ادی ایگل)، بوده است. فیلمنامه این فیلم توسط آنتونی مک‌کارتن، نویسنده فیلم The Theory of Everything (نظریه همه چیز)، نوشته شده که برای نوشتن فیلمنامه این فیلم نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی نیز شده است. رامی ملک در نقش فردی مرکوری، بن هاردی در نقش راجر تیلور، جوزف مازلو در نقش جان دیکن، گویلیم لی در نقش برایان می، لوسی بوینتون در نقش مری آستین، آلن لیچ در نقش پل پرنتر، آرون مک‌کاسکر در نقش جیم هاتن، آیدان گیلن در نقش جان رید، تام هولندر در نقش جیم بیچ و مایک مایرز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Bohemian Rhapsody حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌‌اند.

فیلم Bohemian Rhapsody قرار است در تاریخ ۲ نوامبر امسال (۱۱ آبان) اکران شود.

تانی کال

برگرفته از Comingsoon

زومجی

  • Bohemian Rhapsody

    احتمال تولید دنباله‌ی Bohemian Rhapsody

    احتمال تولید دنباله‌ی Bohemian Rhapsody شایعاتی در مورد تولید یک دنباله به گوش می‌رسد که م…
  • Bohemian Rhapsody

    تاریخ انتشار بلوری فیلم Bohemian Rhapsody

    تاریخ انتشار بلوری فیلم Bohemian Rhapsody از آبان امسال، اکران جهانی فیلم Bohemian Rhapsod…
  • Bohemian Rhapsody

    پوسترهای جدید فیلم Bohemian Rhapsody

    پوسترهای جدید فیلم Bohemian Rhapsody چهار پوستر جدید  از فیلم بیوگرافی گروه موسیقی مشهور «…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *