خواست نمایندگان مجلس؛ حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی

امروز در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، نامه‌ی ۱۷۰ نفر از نمایندگان به رؤسای سه قوه درباره حمایت از نرم‌افزارهای پیام‌رسان داخلی و ساماندهی فیلترشکن‌ها قرائت شد.

متن این نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم، همانطور که مستحضرید در چند ماه گذشته بدخواهان و دشمنان ملت ایران با سوء‌استفاده از برخی زمینه‌های داخلی حداکثر بهره را از پیام‌رسان‌های خارجی برای ایجاد ناامنی و فساد و آشوب در شهرهای کشور برده‌اند. حمله داعش به مجلس شورای اسلامی، ترویج خشونت، ایجاد آشوب‌های خیابانی اخیر، اشاعه اعمال منافی عفت، فروش مواد مخدر و روان‌گردان‌ها، تنها گوشه‌ای از اقدامات دشمنان ملت ایران در بستر پیام‌رسان‌های خارجی بوده است.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی به‌منظور تقویت و حفظ استقلال سیاسی و فرهنگی کشور و پیشگیری از ناامنی و تعدی به حقوق خصوصی آحاد جامعه و صیانت از فرهنگ و هویت ایرانی-اسلامی و تأمین حقوق شهروندی و آزادی‌های مشروع، امنیت و آسایش مردم و نیز حمایت از فناوری‌های بومی و توانمندی‌های داخلی، از شما رؤسای محترم قوا خواستاریم ضمن حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی، دستور فرمائید این پیام‌رسان‌ها جایگزین پیام‌رسان‌های خارجی شوند و نسبت به ساماندهی فیلترشکن‌ها نیز اقدام عاجل به‌ عمل آید.

تانی کال

زومیت

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *