خانه سینما و تلویزیون اخبار «خواکین فینیکس» انتخاب اول دی‌سی برای فیلم جداگانه «جوکر»

«خواکین فینیکس» انتخاب اول دی‌سی برای فیلم جداگانه «جوکر»

0

«خواکین فینیکس» انتخاب اول دی‌سی برای فیلم جداگانه «جوکر»

انتخاب اول «تاد فیلیپس» کارگردان فیلم «خماری» برای نقش «جوکر» در فیلمی که منحصراً برای این شخصیت می‌سازد «خواکین فینیکس» 43 ساله است. فیلیپس فیلمنامه این اثر را با همکاری «اسکات سیلور» (8 مایل، مبارز) می‌نگارد. درحالی‌که جزئیات مربوط به داستان فیلم نامعلوم است، اعلام شده که این فیلم جداگانه، در شهر گاتهام و در اوایل دهه 1980 میلادی اتفاق می‌افتد.

این فیلم که توسط استودیوی برادران وارنر و دی‌سی اینترتینمنت تولید می‌شود، از جمله فیلم‌های جدیدی است که خارج از دنیای سینمایی دی‌سی و فیلم‌های به هم پیوسته «واندر وومن»، «بتمن دربرابر سوپرمن»، «لیگ عدالت»، و «مرد پولادین» وجود خواهد داشت. شخصیت «جوکر» در حال حاضر بخشی از  آن دنیای سینمایی است و «جارد لتو» در فیلم «جوخه انتحار» در نقش این شخصیت شرور کلاسیک ظاهر شده است.

این اولین بار نیست که فینیکس ایده حضور در فیلم‌های ابرقهرمانی را بررسی می‌کند. او که تاکنون سه بار نامزد اسکار شده، پیش‌تر می‌توانست بازی در نقش «لکس لوتر» کارکتر خرابکار فیلم «بتمن دربرابر سوپرمن» و نیز نقش دکتر استرنج مارول را تجربه کند. درنهایت او بازی در این نقش‌ها را نپذیرفت، و این بدان معناست که ممکن است حضورش در فیلم جوکر فیلیپس هم هرگز محقق نشود. سپتامبر گذشته هالیوود ریپورتر گزارش داده بود که برادران وارنر برای فیلم جوکر به دنبال جلب نظر «لئوناردو دی‌کاپریو» است.

فینیکس را به زودی با فیلم «نگران نباش، پیاده دور نخواهد رفت» به کارگردانی «گاس ون سانت» بر پرده سینماها خواهیم دید، اثری که بر اساس خاطرات کارتونیست معروف «جان کالاهان» ساخته شده است. این فیلم چند هفته پیش در جشنواره فیلم ساندنس به نمایش درآمد. وی باید در فیلم وسترن «برادران سیسترز» هم جلوی دوربین برود.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *