جعبه لاک ناخن

دیگر وقت این رسیده که یک خانه تکانی پاییزی کنید. در این راهنما، یک ایده کوچک فانتزی برای ساختن جعبه‌ای برای نگهداری از لاک ناخن هایتان را معرفی خواهیم کرد. همه ما دوست داریم لاک هایی که بیشتر از بقیه دوستشان داریم را روی میز توالتمان بچینیم، اما از وقتی که طراحی و آرایش ناخن به چنین رویه ی بزرگی تبدیل شده، شاید شما هم تعدادی زیادی لاک داشته باشید.

اگر بخواهیم این راهنما را خلاصه کنیم، قرار است یک جعبه ی کفش را با یک کاغذ رنگی جلد کنیم و لاک هایمان را در آن بچینیم. اما قرار نیست لاک هایمان را همین‌طوری در جعبه بریزیم، روی لاک هایمان برچسب‌هایی میزنیم تا رنگشان بدون در آوردن لاک از جعبه قابل دیدن باش. زیبا و شسته رفته.

دستور العمل

۱. یک جعبه کفش بی استفاده پیدا کنید. جعبه های ساده هم جواب کار ما را می‌دهند اما سعی کنید جعبه‌ای را بیابید که کمی شیک و زرق و برق دار است. من این یکی را بخاطر رنگ مرجانی براقی که داخلش دارد انتخاب کردم.

مطلب مرتبط:  در کیف مدل ها چه چیزهایی پیدا می‌شود؟

۲. برچسب‌های سفید کوچکی را با هر لاکتان رنگ کنید. حتما از برچسب سفید استفاده کنید تا رنگ لاک خودش را نشان دهد. حواستان باشد که به ترتیبی که برچسب‌ها را رنگ می‌کنید، به همان ترتیب شیشه ی لاک هایتان را بچینید تا اینکه یک رنگ را اشتباها روی شیشه ی لاک دیگری نچسبانید. وقتی که برچسب‌ها کاملا خشک شدند، از یک دستگاه سوراخ کن یا پانچ استفاده کنید تا یک قطعه ی دایره‌ای از برچسب جدا شود.

۳. قطعه‌های دایره‌ای که جدا کرده‌اید را روی لاک ها بچسبانید.

۴. یک کاغذ رنگی یا طرح دار زیبا بخرید. من یک کاغذ طرح دار با پس زمینه طلایی پیدا کردم و یک کاغذ طلایی ساده هم خریدم. از کاغذ طلایی ساده برای در جعبه استفاده کردم و از کاغذ طرح دارم برای جلد کردن خود جعبه. تلفیق دو کاغذ با طرح یا رنگ‌های مکمل می‌تواند جعبه تان را زیبا‌تر کند.

۵. جعبه ی کفش خود را با کاغذ هایی که تهیه کرده‌اید جلد کنید. من برای چسباندن کاغذها به جعبه از چسب اسپریی استفاده کردم، اما اگر این نوع چسب در دسترستان نیست می‌توانید از یک چسب نواری ساده هم استفاده نمایید.

مطلب مرتبط:  راهنمای استفاده از لاک‌های نئونی

۶. حالا لاک ناخن هایتان را در جعبه بچینید، به هر ترتیبی که می پسندید.

موفق باشید، اگر این جعبه را درست کردید، خیلی خوشحال خواهیم شد تصویر آنرا برایمان ارسال کنید.

fitnessmagazine

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *