MP4-12C در سال ۲۰۱۱ توانست به‌عنوان یک سوپر اسپرت واقعی عجایب زیادی را خلق کند و تعداد طرفداران این شرکت را در دنیا افزایش دهد. این خودرو در بسیاری از ابعاد، بهتر از سوپر کارهای معروف مانند فراری بود اما برند آن به‌اندازه فراری ارزش نداشت. اکنون شرایط تغییر کرده و مک‌لارن ارزش بالایی در بین تولید کنندگان سوپر خودروها پیدا کرده. این خودروساز اکنون یک محصول قدرتمند جدید را آماده کرده و بنظر می‌رسد برای خلق شگفتی آمده است.

McLaren-720S-2018-800-04
720S محصول جدید مک‌لارن است که از شاسی جدیدی با نام مونوکیج II  بهره می‌برد. در قلب 720S یک پیشرانه ۴ لیتری ۸ سیلندر توئین توربو قرار داده شده که کاملا جدید است و عملکرد آن نیز متفاوت خواهد بود. طراحی 720S نسبت به محصولات گذشته کمی تغییر کرده و زبان طراحی جدیدی را نشان می‌دهد. درب‌های جدید این خودرو از خودروهای فرمول ۱ الهام گرفته شده و بدنه به‌خصوص چراغ‌ها شباهتی با محصولات گذشته مک‌لارن ندارند.

در طراحی کابین این خودرو، شرایط بسیار تغییر کرده و شما شاهد یک فضای داخلی مدرن و با کیفیت خواهید بود. 720S علاوه بر قدرت، راحتی و آرامش را برای شما مهیا خواهد کرد و سطح بالایی از کیفیت یک سوپراسپرت را نشان می‌دهد. تمام بخش‌های داخلی از چرم و متریال با کیفیت ساخته شده و هیچ بخش پلاستیکی، مشاهده نمی شود. این کابین ترکیبی از فیبرکربن، فلز و چرم است که نتیجه آن آسایش خواهد بود.

McLaren-720S-2018-800-48

زمانی که وارد این کابین می‌شوید، دید شما نسبت به سایر خودروهای مک‌لارن باز تر خواهد بود، استارت زده و خودرو بدون هیچ مشکلی نهایت قدرت خود را نشان می‌دهد. زمانی که کف پای شما، پدال گاز را لمس می‌کند، بر روی صندلی فشرده خواهید شد و 720S بدون کوچکترین تاخیر شروع به حرکت خواهد کرد. پیشرانه ۴ لیتری ۸ سلندر، عملکردی مشابه موتورهای حجیم ۱۲ سیلندری دارد و همین عملکرد بالا باعث شده تا در ۲.۸ ثانیه، 720S به شتاب ۱۰۰ برسد و نهایت سرعت ۳۴۱ کیلومتر بر ساعتی را به‌ارمغان بیاورد.

McLaren-720S-2018-800-21

مک‌لارن، ۴ حالت رانندگی اتوماتیک، راحت، اسپورت و پیست را در پیش روی شما قرار داده و با انتخاب هر کدام، تنظیمات خودرو به‌کلی تغییر خواهند کرد. این حالات رانندگی اجازه می‌دهند تا شما در هر شرایطی بهترین خودرو را داشته باشد و متناسب با شرایط یک عملکرد خوب در مقابل شما خواهد بود. مک‌لارن برای محصول جدید خود قیمت ۲۰۹ هزار پوند را در نظر گرفته که نشان می‌دهد، 720S برای مولتی میلیاردرهاست و مردم عادی نمی‌توانند به آن حتی فکر کنند. حال باید ببینیم این خودرو می‌تواند مانند ۶۵۰S، خارق‌العاده باشد و طرفداران را مجذوب کند.

چرخان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *