برای عجیب بودن داستان کافی است همین را بدانید که این خودرو از کارخانه خریداری نشده است.

کم کم دیدن خودروهای اسپرت و عجیب در نقش خودروی پلیس در حال تبدیل شدن به یک مساله‌ی عادی است؛ از BAC Mono در جزیره‌ی Isle of man و لامبورگینی هوراکان در ایتالیا گرفته تا سالین S7 در کالیفرنیا. حالا این بار نوبت به اداره‌ی پلیس New Braunfels در تگزاس رسیده تا با شورلت کوروت جدید خود در این لیست جا بگیرد. در حالی که سایر ادارت پلیس خودروی خود را از کارخانه تهیه می‌کنند، این خودرو داستان عجیبی دارد.

1

این خودرو Coptimus Prime (ترکیبی از کلمات cop به معنی پلیس و optimus prime کاراکتر داستان تخیلی تبدیل شوندگان) نام‌گذاری شده است و صفحه‌ی فیسبوک اداره‌ی پلیس اعلام کرده است که این خودرو را از یک دلال مواد مخدر توقیف کرده است و در آن اصلاحاتی انجام داده است.

این خودرو در سال 2011 و در جریان یکی از یورش‌های پلیس به قاچاقچیان توقیف شد و در سال 2015 دوباره به جاده‌ها بازگشت. صاحب اصلی خودرو با انجام تغییراتی در خودرو، آن را آماده‌ی مسابقه کرده بود و قدرت آن به 1005 اسب بخار افزایش داده شده بود، که اکنون این خودرو را به یکی از سریع‌ترین خودروهای پلیس جهان تبدیل می‌کند. بعد از توقیف خودرو، اداره‌ی پلیس از درآمد کسب شده از محل دارایی‌های توقیف شده، خودرو را به رنگ سیاه و سفید خودروهای پلیس تغییر رنگ داد، چراغ‌های پلیس را به آن افزود و موتور آن را تعمیر کرد. اما خبر بد این که این کوروت برای دستگیری مجرمان مورد استفاده قرار نخواهد گرفت.

در عوض این خودرو در مدارس و مراسمات عمومی برای افزایش تعامل بین مردم و پلیس مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در نهایت اداره‌ی پلیس قصد فروش خودرو را دارد تا از درآمد آن مراسم‌های عمومی دیگری برگذار کند.

در ادامه می‌توانید تصاویری از این خودرو را ملاحظه کنید.

4

5

23

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *