آنجلینا جولی بازیگر و کارگردان مشهور هالیوودی است که کمتر کسی پیدا می‌شود که اسم او به گوشش نخورد باشد. هر ازگاهی از فیلم‌ها و کارهای خیر او اخباری منتشر می‌شود. پس با ما همراه باشید.

۱.ANGELINA JOLIE VOIGHT در ۴ جولای ۱۹۷۵ در لس آنجلس و از پدر و مادری بازیگر به دنیا آمد.

۲. والدین آنجلینا برای اینکه او را از مواد و مهمانی‌ها دور نگه دارند اجازه می‌دادند که دوست آنجلینا در ۱۴ سالگی در خانهٔ آنها زندگی کند.

۳. او در ابتدا در آموزشگاه تئاتر درس می‌خواند اما پس از ۲ سال از آنجا خارج شد تا آرزویش برای تبدیل شدن به برگذارکنندهٔ مراسم کفن و دفن و عذاداری را دنبال کند و از این رو شروع به مطالعهٔ علم مومیایی کردن کرد.

۴. او بعد از اینکه پس از ۲ سال با دوست‌ش بهم زد، دوباره به مدرسهٔ بازیگری برگشت.

۵. در سن ۱۶ سالگی او کار خودش را به عنوان مدل آغاز کرد و اغلب در عکس‌های مدلینگش لباسهای تیره می‌پوشید.

۶. پس از مدلینگ، آنجلینا وارد دانشگاه نیویورک شد.

۷. رنگ موی طبیعی او بلوند تیره است اما مادرش وقتی او ۴ یا ۵ ساله بوده موهایش را تیره کرده و او از آن زمان موهایش را به همان رنگ نگه داشته است.

۸. در کل آنجلینا حدود ۱۴ تتو دارد که درمیان آنها مختصات جغرافیایی محل تولد فرزندانش و برد پیت هم به چشم می‌خورد.

۹. در اوایل دههٔ ۱۹۹۰ آنجلینا از افسردگی رنج می‌برد و بدن خودش را زخمی می‌کرد. در سال ۲۰۰۴ دربارهٔ آن دوران گفت که چون نمی‌توانسته با انسان دیگری احساس ارتباط کند این طور شده بوده.

۱۰. جولی سال ۱۹۸۲ در فیلم LOOKIN TO GET OUT برای اولین بار و در کنار پدرش بازی کرد.

۱۱. آنجلینا جولی دوست دارد بدلکاری‌هایش را خودش انجام بدهد و تابحال ۸۰٪ از بدلکاری‌هایش را خودش انجام داده است.

۱۲. آنجلینا ۳ بار ازدواج کرده؛ بار اول با جان میلیر در سال ۱۹۹۶، بار دوم با بیلی باب تورنتون در سال ۲۰۰۰ و بار سوم در سال ۲۰۱۲ و با برد پیت.

۱۳. آنجلینا جولی را می‌توان دو جنس‌گرا خواند زیرا که اودر سال ۱۹۹۸ و پس از جدایی از میلر با JENNY SHIMIZU قرار می‌گذاشته است.

۱۴. آنجلینا جولی پسری را از کامبوج به فرزندی گرفت و نام او را MADDOX گذاشت و ۳ سال بعد دختری به نام زهرا را به فرزندی گرفت. در سال ۲۰۰۵ برد پیت هم سرپرستی هر دو کورک او را به عهده گرفت. در سال ۲۰۰۷ آنجلینا و برد پیت یک پسربچهٔ ۳ ساله را از یتیم خانهٔ ویتنام به فرزندی گرفتند و نام او را PAX THIEN گذاشتند.

۱۵. آنجلینا و برد پیت غیر از این ۳ فرزند، ۳ فرزند بیولوژیکی هم دارند.

۱۶. در سال ۲۰۰۷ آنجلینا به عنوان جذاب‌ترین فرد تاریخ انتخاب شد و برد پیت را در این زمینه از سر راه برداشت.

۱۷. آنجلینا جولی یک قانون مهم در زندگی‌اش دارد؛۱ سوم چیزی که بدست میاوری را خرج کن، ۱ سوم آن را به دیگران بده و ۱ سوم دیگرش را پس انداز کن.

۱۸. آنجلینا جولی مدرک خلبانی هم دارد.

دیجی رو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *