خانه ورزش اخبار ورزش دایی: تلاش می‌کنیم از اصفهان با امتیاز کامل بازگردیم

دایی: تلاش می‌کنیم از اصفهان با امتیاز کامل بازگردیم

0

محمد دایی در مورد آخرین وضعیت سایپا در آستانه دیدار مقابل سپاهان اظهار داشت: خدا را شکر شرایط تیم ما در حال حاضر بسیار خوب است و از هر لحاظ آماده دیدار مقابل سپاهان هستیم. ما امسال تیم جوانی را در اختیار داریم و در این مدت نیز تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم تا با بهترین آمادگی مسابقات را آغاز کنیم.

وی ادامه داد: سپاهان نیز تیم بزرگ و بسیار خوبی است و قطعاً هر دو تیم دیدار بسیار سختی را در پیش خواهند داشت. تمام تلاش ما این است که در اولین دیدار خود به پیروزی برسیم و با امتیاز کامل به تهران برگردیم.

مربی تیم فوتبال سایپا با تأکید بر اینکه این تیم در هفدهمین دوره لیگ برتر در تمام دیدارها به دنبال برد خواهد بود، گفت: مطمئن باشید سایپا امسال در تمام مسابقات برای پیروزی و کسب سه امتیاز به میدان خواهد رفت. با توجه به اینکه ما تماشاگر نداریم دیدار داخل خانه و خارج از خانه برای ما تفاوتی ندارد و فقط به پیروزی فکر می‌کنیم. نکته مثبت تیم ما نیز در دیدار با سپاهان حضور تمام بازیکن‌مان است و خد را شکر بازیکن مصدومی نداریم.

دایی با تأکید بر تزریق روحیه برتری‌طلبی از سوی علی دایی به بازیکن جوان تیم سایپا، تصریح کرد: مطمئن باشید علی دایی هر کجا که مربیگری کند بیشترین تلاش را برای کسب نتیجه خواهد کرد و این حس برتری‌طلبی همراه او خواهد بود. با توجه به این خصوصیات علی دایی مطمئن باشید بازیکنان سایپا نیز در هر دیدار برای جنگیدن به میدان خواهند رفت و برای رسیدن به پیروزی کوتاهی نخواهند کرد. حس برتری‌طلبی دایی به بازیکنان کمک می‌کند تا همیشه برای برد به میدان بروند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مطمئناً تمام هدف کادرفنی ما در هفدهمین دوره لیگ برتر این است که نتیجه بهتری از سال قبل بگیریم و تمام توان خود را نیز برای رسیدن به این هدف به کار می‌گیریم.

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *