درام The Unbearable Weight of Massive Talent: «نیکلاس کیج» در نقش «نیکلاس کیج»

استودیوی لاینزگیت با غلبه بر پارامونت و HBO Max امتیاز پخش «وزن غیرقابل‌تحمل استعداد عظیم» (The Unbearable Weight of Massive Talent) را خریداری کرد. هالیوود ریپورتر گزارش داده است که فیلمنامه‌ی پروژه توسط «تام گورمیکان» و «کوین اتن» به نگارش درآمده و صندلی کارگردانی به گورمیکان سپرده می‌شود.

درصورتی که قرارداد نهایی شود، «نیکلاس کیچ» در نقش «نیکلاس کیج» ایفای نقش خواهد کرد. این شخصیت در فیلم سخت در تلاش است تا نقشی در یکی از فیلم‌های «کوئنتین تارانتینو» به دست آورد و رابطه‌ی پیچیده‌ای با دختر نوجوان خود دارد. او گاهی هم با نسخه‌ی دهه‌ی نودی خودش هم حرف می‌زند.

شخصیت کیج که زیر خروارها بدهی گرفتار شده، در جشن تولد یک میلیاردر مکزیکی که اتفاقاً از طرفداران اوست ظاهر می‌شود تا فیلمنامه‌ی جدیدش را به او نشان دهد. مأمورین سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا کیج را آگاه می‌کنند که این میلیاردر در واقع قاچاقچی موادر مخدر است و دختر نامزد ریاست جمهوری را گروگان گرفته. وضعیت وقتی پیچیده‌تر می‌شود که مکزیکی دختر و همسر کیج را هم برای مصالحه دعوت می‌کند.

داستان فیلم یادآور «ترک لاس وگاس» و «تغییر چهره» (Face-Off) کیج است. لحن پروژه شباهت‌هایی هم به «اقتباس» (Adaptation) با بازی کیج، «جی‌سی‌وی‌دی» با بازی «ژان کلود ون دام»، و «شورتی را بگیرید» (Get Shorty) با بازی «جان تراولتا» دارد.

«کوین توران» که به تازگی سریال «سرمستی» (Euphoria) را برای HBO ساخته، تهیه‌کنندگی فیلم را به همراه کیج برعهده می‌گیرد. گورمیکان پیش‌تر فیلم رمانتیک کمدی « آن لحظه‌ی شرم‌آور» (That Awkward Moment) با بازی «زک افران»، «مایکل بی. جوردن» و «مایلز تلر» را کارگردانی کرده است.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *