درجه سنی فیلم سینمایی Aquaman

طبق تازه ترین گزارش های منتشر شده، تمام طرفداران بالای ۱۳ سال می توانند بعد از شروع اکران به تماشای فیلم سینمایی Aquaman (آکوامن) بروند. تازه ترین فیلم از ﺗﻮﺳﻌﻪﯾﺎﻓﺘﻪ ﺩﯼﺳﯽ (DCEU) بطور رسمی یک PG-13 را از سوی انجمن سینمایی آمریکا (MPAA) دریافت کرده است — تا این نقطه تمام فیلم های DCEU با این درجه سنی روی پرده رفته اند.اما چرا درجه سنی PG-13 را به فیلم Aquaman داده اند؟ خب، طبق اعلام سایت رسمی فیلم، دریافت این درجه سنی به دلیل یک سری سکانس های اکشن و خشن علمی-تخیلی و همچنین بیان کلماتی نامناسب برای سنین پایین بوده است. با این حساب، Aquaman با درجه سنی مشابه عناوین قبلی DCEU پا به گیشه می گذارد — Man of Steel (مرد مولادین)، Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن در مقابل سوپرمن: طلوع عدالت)، Suicide Squad (جوخه انتحار)، Wonder Woman (زن شگفت انگیز) و نهایتا Justice League (لیگ عدالت).

کمپانی وارنر بروس (Warner Bros) اخیرا یک نمایش آزمایشی از فیلم سینمایی Aquaman در شهر لس آنجلس داشته است که واکنش ولرمی را از سوی بینندگان خود دریافت کرد، کسانی که این فیلم را تماشا کردند آن را خوب نامیدند، نه عالی — این خبر خوبی برای فیلم جدید جیمز وان محسوب نمی شود. وانر بروس همچنین تاریخ شروع اکران فیلم را در برخی از کشورهای جهان تغییر داد تا جلوی رقابت شدیدتر آن با دو فیلم Alita: Battle Angel (آلیتا: فرشته جنگ) و Bumblebee (بامبلبی) را بگیرد.

اولین تریلر از این فیلم طی همایش بین المللی کامیک-کان سن دیگو (SDCC 2018) به نمایش گذاشته شد و همچنین به دست طرفداران منتظر رسید. بواسطه این تریلر مهیج و تماشایی موفق شدیم نگاهی اجمالی به داستان خاستگاه آرتور کری داشته باشیم. در این تریلر صحنه ای را مشاهده کردیم که آرتور را بعنوان یک پسربچه نشان می داد، پس متوجه شدیم که Aquaman قرار است کاوشی هم در دوران کودکی آکوامن داشته باشد. باید اشاره کنیم که اکنون نگاه همه طرفداران DCEU به این فیلم دوخته شده و انتظار داریم که عنوان موفق و پرفروشی باشد.

از ستارگان فیلم سینمایی Aquaman می توانیم به ﺟﯿﺴﻮﻥ ﻣﻮﻣﻮﺁ ﺩﺭ ﻧﻘﺶ ﺁﺭﺗﻮﺭ ﮐِﺮﯼ معروف به ﺁﮐﻮﺍﻣﻦ، ﺍﻣﺒﺮ ﻫﺮﺩ ﺩﺭ ﻧﻘﺶ ﻣِﺮﺍ، ﭘﺎﺗﺮﯾﮏ ﻭﯾﻠﺴﻮﻥ ﺩﺭ ﻧﻘﺶ ﺍُﻭﺭﻡ ﻣﺎﺭﯾﻮﺱ معروف به ﺍﻭﺷﻦ ﻣﺴﺘﺮ، ﯾﺤﯿﯽ ﻋﺒﺪﺍﻟﻤﺘﯿﻦ ﺩﺭ ﻧﻘﺶ ﺩﯾﻮﯾﺪ ﻫﺎﯾﺪ معروف به ﺑﻠﮏ ﻣﺎﻧﺘﺎ، ﻭﯾﻠﻢ ﺩﻓﻮ ﺩﺭ ﻧﻘﺶ ﻧﯿﻮﺩﯾﺲ ﻭﻟﮑﻮ، ﺗﻤﻮﺭﺍ ﻣﻮﺭﯾﺴﻮﻥ ﺩﺭ ﻧﻘﺶ ﺗﻮﻣﺎﺱ ﮐﺮﯼ پدر آرتور و ﻧﯿﮑﻮﻝ ﮐﯿﺪﻣﻦ ﺩﺭ ﻧﻘﺶ ملکه ﺁﺗﻼﻧﺎ مادر آرتور اشاره کنیم.

این فیلم به شدت مورد انتظار از تاریخ ۲۱ دسامبر سال ۲۰۱۸ مصادف با جمعه ۳۰ آذر ماه پا به گیشه می گذارد.

پ.ن: درجه PG-13؛ مخفف Parents Strongly Cautioned به معنی تذکر قاطع به والدین است که بعضی موارد برای بچه‌های زیر ۱۳ سال نامناسب است و والدین باید برای اجازه دادن به بچه‌های جوان‌ترشان به دیدن این فیلم‌ها دقت نمایند. این فیلم‌ها حاوی خشونت، جنسی و برهنگی نیستند؛ فقط حاوی مقداری صحنه عشقی معمول و مواد مخدر می‌باشند.

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *