خانه ورزش اخبار ورزش دردسر بیرانوند برای پرسپولیس؛ یک سال بدون جانشین!

دردسر بیرانوند برای پرسپولیس؛ یک سال بدون جانشین!

0

دردسر بیرانوند برای پرسپولیس؛ یک سال بدون جانشین!

علیرضا بیرانوند، امروز بعد از بازی با سایپا رسما شایعات احتمال حضورش در تراکتورسازی را تایید کرد و گفت ممکن است نیم فصل به این باشگاه برود. جمله دیگر او که گفته بود در شرایطی است که به جای محرومیت پرسپولیس باید به آینده خودش فکر کند، بیش از پیش هواداران این تیم را نگران کرد:‌ «من باید به فکر خودم و آینده خودم هم باشم. جام جهانی نزدیک است و هر بازیکنی آرزو دارد در تیم‌های بزرگ بازی کند، می‌خواهم بعد از جام جهانی دغدغه سربازی را نداشته باشم.»

مشکل پرسپولیس، اینجاست که در صورت جدایی بیرانوند آن‌ها تا فصل بعد، اجازه جذب دروازه‌بان جدید یا بازگرداندن بیرانوند را ندارند. پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالات محروم است و در صورتی که سربازی بیرانوند آخر فصل تمام شود هم چون یک نیم فصل برای تراکتورسازی بازی کرده نمی‌تواند به پرسپولیس برگردد.

در حال حاضر رادوشوویچ و درویشوند، دروازه‌بان‌های دوم و سوم پرسپولیس بعد از بیرانوند هستند. دو دروازه‌بانی که در صورت جدایی گلر اول پرسپولیس و تیم ملی، باید یک قدم به ترکیب نزدیک‌تر شوند. رادوشوویچ تبدیل به دروازه‌بان اصلی پرسپولیس خواهد شد و درویشوند هم دروازه‌بان ذخیره تیم خواهد بود. شبیه اتفاقی که برای تراکتورسازی هم افتاد و آن‌ها این فصل مجبور شدند از گروسیان به عنوان دروازه‌بان اصلی استفاده کنند. البته رادوشوویچ در بازی‌هایی که برای پرسپولیس به میدان رفته، نمایش بدی نداشته اما گل خوردن در بیشتر از نیمی از بازی‌هایی که به میدان رفته آمار خوبی برای او محسوب نمی‌شود. حداقل برای رقابت با بیرانوند، که در بیشتر بازی‌های این دو فصل دروازه پرسپولیس را به نقطه امن این تیم تبدیل کرده است.

تانی کال

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *