با انتشار خبر انفجار باتری گلکسی اس 7 اج، سامسونگ بار دیگر، طرفداران و مخاطبان خود را برای خرید دستگاه های خود دلسرد کرد.

درسال گذشته، خبر انفجار گوشی گلکسی نوت 7، در تمام وبسایت های تکنولوژی انتشار یافت و بسیاری از کاربران را از استفاده ی آن نگران کرد. این انفجار، خسارات بسیاری را به سامسونگ وارد نمود و موجب شد پس از توقف تولید این محصول، ظرف چند ماه، تمامی گوشی های گلکسی نوت 7 از بازار جمع آوری شود.

به نظر می رسد با خبر شعله ور شدن گلکسی اس 7 اج، کابوس ها همچنان برای سامسونگ ادامه داشته باشد چرا که بسیاری از افراد با شنیدن آن، از خرید گلکسی اس 8 خودداری نمودند.

همانطور که می دانید گلکسی اس 7 اج، اسمارتفونی است که با لبه های خمیده و پنل های جانبی، دسترسی به برنامه های میانبر را آسان تر نموده است و به گفته ی بسیاری از متخصصان، به طور مستقیم با آیفون 7 رقابت می کند.

بر اساس گزارشی مبنی بر انفجار گوشی S7 اج که در کره ی جنوبی اتفاق افتاد، دارنده ی گوشی هوشمند دچار سوختگی در ناحیه ی دست شده است. این فرد که خانمی 20 ساله است در 14 آگوست گوشی خود را به منظور شارژ در خانه قرار داد و حدود 3 صبح متوجه انفجار آن و شعله ور شدن گوشی در حال شارژ شد. این حادثه موجب آسیب جدی و سوختگی شدید دست کاربر شده است و به مبلمان و اتاق خواب او خسارت وارد کرد.

کاربر اعلام کرد که از شارژر مخصوص سامسونگ که در جعبه ی S7 موجود بود، استفاده نموده و با وجود استفاده ی مداوم آن، از ماه ژانویه ی سال گذشته تا زمان انفجار، با مشکل قابل توجهی مواجه نشده است.
پس از انفجار این دستگاه، کاربر با مرکز خدمات سامسونگ تماس گرفته و آنها را از این حادثه مطلع نموده است. سپس پرسنل خدماتی، این اسماتفون را از کاربر دریافت و تعمیر کردند.

انفجار گلکسی اس 7 اج، دردسر دیگری برای سامسونگ

انفجار گلکسی اس 7 اج، دردسر دیگری برای سامسونگ

بر طبق گفته ی کمپانی سامسونگ، این اولین باری است که حادثه ی این چنینی برای گوشی های سامسونگ گلکسی اس 7 اج روی داده است. هرچند که علاوه بر این اسمارتفون، اخباری از متورم شدن باتری گوشی گلکسی و به اس 7 اکتیو نیزمنتشر شد دلیل فشار زیاد، سبب شکستگی قاب و بدنه ی دستگاه شده است. ضمن اینکه سامسونگ ادعا می کند به دلیل اندازه ی بزرگ باتری این انفجار صورت گرفته و علت آن قصور تامین کننده می باشد.

انفجار گلکسی اس 7 اج، دردسر دیگری برای سامسونگ

انفجار گلکسی اس 7 اج، دردسر دیگری برای سامسونگ

ویترینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *