شرکت کنندگان پنجمین کنفرانس سالانه‌ی توسعه‌دهندگان بازی‌های ویدئویی، در خصوص این صنعت پس از عرضه‌ی کنسول نینتندو سوییچ نظر دادند. بیش از ۴۵۰۰ نفر در نظرسنجی پیرامون سونوشت نینتندو سوییچ شرکت کردند، که ۵۰ درصد از آن‌ها اعتقاد دارند نینتندو سوییچ بیشتر از کنسول Wii U خواهد فروخت.

حدود ۳۷ درصد به اندازه‌ی کافی، اطمینان، جهت صدور رای نهایی خود پیرامون این مورد نداشتند و ۱۴ درصد از آن‌ها نیز معتقدند که سوییچ نسبت به Wii U (تمامی کنسول‌های عرضه شده توسط نینتندو) فروش کمتری خواهد داشت.

GDC درخصوص دندان‌گیر بودن (میزان اهمیت) نینتندو سوییچ برای مصرف‌کنندگان نیز پرسید؛ که از حدود ۴۵۰۰ شرکت کننده، ۱۹ درصد عقیده داشتند این کنسول در این زمینه موفق خواهد بود (مورد توجه مصرف‌کنندگان قرار خواهد گرفت). از سوی دیگر، ۱۱ درصد نیز بیان داشتند که مصرف‌کنندگان اهمیتی به این کنسول نخواهند داد، ۴۸ درصد نیز احساس می‌کنند که “ممکن” است این کنسول مورد توجه قرار گیرد. این در حالی‌ست که ۲۳ درصد نیز از این قضیه اطمینان ندارند.

در نهایت، تنها ۳ درصد توسعه دهندگان حاضر در این نظرسنجی، مشغول توسعه‌ی بازی برای نینتندو سوییچ بودند؛ ۲ درصد آن‌ها نیز همچنان به توسعه‌ی بازی برای Wii U ادامه خواهند داد.

همانطور که مطلع هستید، دیروز در جریان یک کنفرانس خبری، نینتندو به صورت کامل از کنسول نینتندو سوییچ رونمایی کرد و خبر از عرضه‌ی آن در روز جمعه ۱۳ اسفند ماه (۳ مارس میلادی) با قیمت ۳۰۰ دلار داد.

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *