خانه ورزش اخبار ورزش دستیاران گل محمدی در تراکتورسازی معرفی شدند

دستیاران گل محمدی در تراکتورسازی معرفی شدند

0

به نقل از سایت اختصاصی باشگاه تراکتورسازی تبریز یحیی گل محمدی پس از بررسی گزینه های خودش برای انتخاب اعضای کادر فنی تراکتورسازی کمک ، مربی بدنساز و آنالیزور این تیم در فصل جدید را معرفی کرد که پس از مذاکره و توافق با مسئولان باشگاه قرارداد خودشان را به امضاء رساندند.

جواد منافی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران دارای مدرک مربیگری A آسیا و همچنین مدرکB  یوفا است که پیش از این در رقابت های لیگ برتر روی نیمکت تیم های سایپا و پرسپولیس حضور داشته همچنین در تیم اکسین البرز دستیار گل محمدی بوده است.

مظاهر رحیم پور نیز دارای مدرک دکترای تخصصی تربیت بدنی و علوم ورزشی همچنین مدرک مربیگری A آسیا و مدرک A بدنسازی فوتبال آسیاست که سابقه مربیگری در تیم های صبای قم ،مس کرمان و  راه آهن تهران را داشته همچنین در لیگ آزادگان مربی بدنساز تیم های آلومینیوم هرمزگان ، بادران تهران و اکسین البرز بوده است.

محمد عسگری نیز که به عنوان آنالیزور در این فصل به تراکتورسازی کمک می کند دارای مدرک مربیگری A آسیاست و سابقه فعالیت در تیم های نفت تهران ، صبای قم ،‌ذوب آهن ، استقلال و اکسین البرز همچنین تیم های ملی جوانان و امید را داشته است.

مربی دروازه‌بان‌ها و یک کمک مربی دیگر نیز پس از انتخاب و توافق با باشگاه انتخاب خواهند شد تا در تمرینات آغاز فصل حضور پیدا کنند.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *