«جاناتان تروپر» دستیار کارگردان سریال «Banshee» با همکاری شبکه ی Cinemax سریالی ده قسمتی به نام «Warrior» را بر اساس ایده ای از «بروس لی» خواهد ساخت. سال 2015 بود که اولین بار خبر ساخته شدن این سریال منتشر شد و حالا بعد از گذشت 2 سال گویا شرایط برای تولید آن مهیا شده است. کارگردان فیلم «Fast & Furious» یعنی «جاستین لین» تهیه کنندگی این سریال را برعهده خواهد داشت. دسامبر سال گذشته بود که مدیریت شبکه ی مذکور اعلام کرد به دنبال ساخت سریالی هیجانی و درامی است که بتواند جای خالی سریال «Banshee» را برای این شبکه پر کند.

طبق اطلاعات منتشر شده ، این سریال تاحدودی الهام گرفته از آثار بروس لی است و این شخص قبلاً ایده ی چنین داستانی را مطرح کرده بود. بر این اساس، درام جنایی مذکور مخاطبان را به قرن 19 میلادی می برد. جایی که در محله ی چینی های سانفرانسیسکو جنگ و جنایت های بسیاری بین باندهای خلافکاری در جریان است. سریال روایتگر داستان شخصیتی به نام «آهسام» است که نابغه ی هنرهای رزمی به شمار می رود و بنا به دلایل مختلف از چین به آمریکا مهاجرت کرده است، اما کمی بعد از حضورش در آمریکا خود را در مرکز جنگ و نزاع های مافیایی بین خانواده های جنایتکار شهر می بیند. جاناتان تروپر در مورد این سریال چنین بیان داشته است :

از آن جا که ایده ی اصلی سریال توسط بروس لی مطرح شده، به دنبال ساخت اثری هستیم که قدر دان هنرهای رزمی بوده و در کنار اکشن بالایی که به مخاطب ارائه می دهد، داستانی را تعریف کند که قابل تعمیم به وضیعت امروز جهان باشد.

بروس لی سال ها برروی ایده ی این اثر وقت سپری کرد ولی هرگز نوشته هایش به چاپ نرسیده و یا تبدیل به فیلم و سریال نشد. کمی بعد از حادثه ی فوت زودهنگام بروس لی در 1973 دخترش مجموعه ی قابل توجهی از دست نوشته های پدر خود را پیدا کرد که امروز تبدیل به داستان سریال مذکور شده است.

جاستین لین تهیه کننده ی این سریال در مصاحبه با پایگاه خبری «Deadline» چنین گفت :

من همیشه بروس لی را بابت تلاش هایش که باعث شد درهای جهان به روی آثار آسیایی باز شوند، تحسین کرده ام. وقتی باخبر شدم که قرار است ایده ی این شخص که هرگز درجایی منتشر نشده را تبدیل به سریال کنند بسیار هیجان زده شدم و این باعث شد دوست داشته باشم در این پروژه با دیگر افراد همکاری کنم.

فیلم برداری این اثر پاییز امسال در شهر «کیپ تاون» آفریقای جنوبی آغاز خواهد شد. در صورت انتشار اخبار جدید درمورد این اثر با شما خواهیم بود.

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *