خانه ورزش اخبار ورزش دشام: ژیرو هنوز در تیم ملی تاثیرگذار است

دشام: ژیرو هنوز در تیم ملی تاثیرگذار است

0

پس از مشکلاتی که بنزما ایجاد کرد و حاشیه های فراوانی را برای تیم ملی فرانسه به وجود آورد از سال ۲۰۱۵ به تیم ملی دعوت نشده است و به نوعی از این تیم تبعید شده است تا الیویه ژیرو به عنوان مهاجم مرکزی اصلی این تیم شناخته شود. خروس ها به همراه ژیرو در جام ملت های اروپا که در کشور فرانسه برگزار می شد مقامی بهتر از دوم به دست نیاوردند و ژیرو نیز تنها موفق شد ۳ بار برای این تیم گلزنی کند. با این حال این بازیکن ۳۰ ساله در آرسنال در فصل جاری تنها ۷ بازی را از ابتدا آغاز کرده است تا گمانه زنی هایی در خصوص آینده وی به گوش برسد. او که در فصل جاری لیگ برتر ۸ بار گلزنی کرده است رقیب سرسختی چون امباپه را در تیم ملی در برابر خود می بیند اما به نظر می رسد دشام همچنان اعتقاد دارد ژیرو گزینه بهتری برای حضور در ترکیب ثابت تیم ملی خواهد بود. او در مصاحبه مطبوعاتی پیش از دیدار دوستانه این تیم مقابل اسپانیا ضمن یاد آوری دو گلی که این بازیکن مقابل لوگزامبورگ به ثمر رساند در این خصوص گفت:

شانس او برای حضور در ترکیب مقابل اسپانیا به اندازه سایر بازیکنان است. ژیرو در فصل جاری بازی های زیادی انجام نداده است و مصدومیت های زیادی داشته است با این وجود بسیاری از مردم اعتقاد دارند او باید در ترکیب ثابت قرار بگیرد. اگر بازیکنی به دلیل اینکه ۱۰۰ درصد آماده نیست ۹۰ دقیقه روی نیمکت بنشیند هیچ یک از هوداران دلیل نیمکت نشینی بازیکن را متوجه نخواهد شد. ژیرو پیش از دیدارهای ملی ۳ بازی پشت سر هم برای آرسنال به میدان رفت و می داند که فصل سختی پیش رو خواهد داشت. با این وجود او در دیدار شنبه شب با دو گلی که به ثمر رساند نشان داد هنوز در تیم ملی تاثیر گذار است و علاوه بر این گل ها، او موقعیت های مناسبی برای دیگر هم تیمی های خود فراهم می کرد.

علاوه بر امباپه، ستاره با استعداد و جوان دیگری که می تواند شرایط را برای ژیرو سخت تر کند وینگر دورتموند عثمان دمبله است. این بازیکن در نخستین حضور خود در ترکیب خروس ها در دیدار دوستانه ای که مقابل ساحل عاج به میدان رفت بین دو نیمه تعویض شد اما در دیدار شنبه این تیم ۹۰ دقیقه برای خروس ها بازی کرد، دشام در ادامه در خصوص او گفت:

دمبله در نخستین دیدار خود شرایط خوبی نداشت و حریف به خوبی موفق شده بود او را مهار کند. او در تیم باشگاهی اش به خوبی عکس العمل نشان داد و نمایش های تحسین بر انگیزی را ارائه داده است، او سرعت خوبی دارد و قدرت دریبلینگ بالایی نیز دارد. او باید تصمیمات بهتری بگیرد اما حضور او باعث می شود تعادل دفاعی حریف از بین برود. دیدار مقابل لوگزامبورگ به او اعتماد به نفس خوبی خواهد داد

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *